October 27, 2012

Rädikas.

Ma vihkan lund,külma ja kõike muud mis on seotud selle ilmaga mis seal väljas on.Tahad ma üllatan teid ? Järgmine aasta tuleb jälle lumi.Siis jälle inimsed on üllatunud,a vb juba suudavad see aasta 100 korda üllatuda,et lund sajab.Nagu teada on siis Eesti ilm on kõige suurem lits keda me teame,pidevalt huiab meid.Ma üldiselt apsoluutselt ei imesta kui homme on + 15 kraadi väljas .

 

Tänane päev on vihane,kohutavlt vihane.Üksiasi pole sobiv,kõik ajab närvi.Olen ikka kindel,et peaksin tooma endale pudel veini ja hakkama sala joodikuks siin kodus.Siis võiksin teha pikkapikkkkapikkkkkka sissekande kõikide asjade kohta mida ma vihkan.

OooOooo õigus Härra M ütles mulle,et ma olen pirtsakas ja tujukas.Huvitav kas ta üritas mind üllatada?Eile ütles,et ma olen üleolev.

 

- 15 tuhat ja pudel konni.

No comments:

Post a Comment