December 19, 2012

 Istun vaikselt enda toas,oma toas.Vaatan seda sama vaadet mida ma tuhandeid kordasi juba näinud olen.Need samad tuled mis peagu alati aknendes põlevad põlevad taas,üksikud inimsed jalutavad külmas.Tundub nagu neil pole kiire hoolimata,et kuskil keegi neid ootab.Tunnen kudas arvuti tool on sama ebamugav nagu 5 aastat tagasi kui viimane kord siin istusin ja enda blogi kirjutasin ja kirjeldasin kui õnnelik ma olen.Oeh,sitta kah.
  Tegelikult olen ma hetkel ka õnnelik kuna ma tean kudas edasi minna,mida saab muuta ja mida mitte.Vahel annavad naljakalt väiksed asjad lõpliku tõuke otsuse vastu võtmiseks.Imelik kohe,väga imelik.
 Sõitsin täna trolliga koju ja vaatasin lihtsalt üle pikkapikka aja inimesi ja üritasin aru saada millele naad mõtlevad.See on üks uvitav mäng kui sul igav on ja sa kunagi ei saa teada tegelikust millele naad mõtlevad oled sina alati võitnud.Ma olen kindel,et keegi teine on seda sama mängumänginud ja teda ajab vahel sama moodi ennast naerma kui imelike asju võib ikka pähe tulla vaadates teiste inimese välimust,keha hoiakut ja näoilmet.Ma lausa naersin kõva häälega kui äkki taipasin,et kõik inimsed trollis vaatasid mind.Ma tuntsin ennast 16 aastasena kes oleks teinud midagi nii patust,et lausa häbi peaks olema.Aga tegelikult olin ma ju lihtsalt õnnelik selle üle,et ma elan maailmas kus on lubatud vaba mõtlemine kõigile.

 Imelik müsteerium on ühe sinisesokiga ka.Kohe kuskilt ei leia seda enam ülesse ja raske uskuda,et Härra H oleks peopealt ühege sokiga tagasi tulnud nii,et ikkagi keegi on selle ära varastanud ja kahtlusalused puuduvad...


-  Killkoll-troll on loll. 

No comments:

Post a Comment