January 31, 2013

Kolmapäev oli timmu.,

 Nii asjad on nii,et Neiu Mari läheb tööle.Noh kohe päris tööle nii 10 tunnised päevad ja puha.Kuigi ma väga ei kujuta ette,et ma pean tõusma kell 5.30,et tööle jõuda aga see selleks.

 Kes oled sina,et tuled mulle ütlema kes olen mina? 


  Eile oli väga positiivne päev.Alagas töövestlusega mis lõppes parema tööga kui loota julgesin.See tähendab seda,et tulevikuks on esimene vundmaent lautud,nüüd kõik mu on minu enese kätes.Pärast vestlust vudisin koju ja lobisesin telefonis eilse päeva staariga ja mulietasime niisama.Loodan,et lõpuks ikka õnnestub meil üle pikkapikka aju kohtuda ja näidata kui kõik võimsad meie pere naised on jälle.Pärast oli mõnus hommiku poolik Härra H ja joriseva isaga.Kuna mu iluuinak pidi nigunii ära jääma siis tankisin endale mõnuga kohvi sisse mis lõppes nagu tavaliselt sellega,et öösel passisin üleval ja lugesin poorte mustreid.Igatahes lippasin ma kokku saamisel ja enne jooksin kokku tuttavaga bussis keda polnud vägavägaväga kaua näinud,kohe kohe väga kaua.Rääksime maailma asjadest ja shopasime Selveris.
 Statist 2 kohvi ja suund uue inimsega lastekodu parklasse nõmmele.Noo see eilne ilm ikka imes täiega,ikka kohutavalt.Väga meeldiv vestlus ja aeg jooksis päris kiiresti aga kuna mu päevane kohvi ja statrer käskis mul külastada kohta kus alati hakkab kergem.Kuiutage ette see polegi kiriks onju.^^ Väike tripp Lukoili ja hakkas kergem,kohe palju kergem.Väike starteri laks ja elu oli ilus.Siis lõpuks koju,väga imeliku tundega.Ma ausalt tuntsin ennast 12 aastasena aga õnneks täna ma ikka tunnen ennast jälle 23 aastasena.Kuna õhtune Härra H uinumine võtis nii kaua aega siis suutsin lugeda talle terve sipsiku ette.Lõpuks ma siis tiksusin imeliku tundega kella 1 öösel voodis.See selleks ma ärkasin kell 4 ja sõin ära kõik Härra H Kommid ja tiksusin poole 6 rõõmsalt edasi.Peaks telefoni mõne huvitava mängu sebima.Mul oli positiivne kolmapäev!:)


 Käsime täna hommikul perekondlikult hambaarstil.Kuiutage ette me ei läinutki Härra M tülli.Mul on pohhui Härra H on sinine plomm.


- Arvatvasti olen ma elulõpuni üksinda.


No comments:

Post a Comment