February 03, 2013

Pühapäev.

 Alustaks sellest,et Härra H on tuulerõuged vist.Ma ise pole neid näinud aga Härra M kirjeldus vastab sellele.Eksole täiesti tore onju? Mu ema pole neid põdenud,mina pole neid põdenud ja mul veel mõni sugulane kes pole neid põdenud.

 Käsin reedel Neiu Lauraga väljas,läks käest nagu tavaliselt.Kõige imelikum oli see,et mul oli tore.Ma tuntsin,et ma olen lõpuks täiesti vaba,täiesti.Meenutas väga 2007 aasta olemisi nii inimese poolest kui ka suhtumist asjadesse.Istusime nõmmel või noh seisime,seal oli teisi veel kellega polnud ammu suhelnud.Ma lihtsalt tulin kapist lõpouks välja ja võtsin seda mida elu mulle annab.Kas nüüd lähebki kõik paremaks?:)


 Homme on mu esimene tööpäev.Arvakes kes on närvis?



- aeg on jälla endale ruumi elamiseks.

No comments:

Post a Comment