April 03, 2013

Eile.

 Eile sain ma õue nagu oleks mu koduarestile tehtud väike paus.Käsin Neiu P natukene õues,jalutasime ja lobisesime niisama.Pärast jooksin raamatukokku ja viisin enda raamatud ära.Ma olen patune maksin 1,35 viivist.Samas kuskilt peab ju raamatukogu lisa raha saama ja mina olen vist selleks sobiv.Pärast jooksin peatusesse ja kohtusin üle 5 või 6 aasta Härra E.Jalutasime Selverisse ja lobisiesime niisama maailma asjadest.Natukene imelik oli,päris kindel miks oli.Võibolla aastad millal näinud ei olnud tegei asja imelikuks.Ebamugavus tunne või hirm millegi eest?! Tegelikult oli tore,vähemalt positiivne.Tore on näha,et inimesetel läheb hästi.Kasvõüi välimiselt kui sisemisest olemisest rääkida ei taha,mulle meeldib kui inimsed suureks saavad.

 Härra H oli eile õnnelik,siiralt õnnelik.Tema ime vanaisa tuli koju lõpuks.Ta ootas juba hommikust peale ja ta aeg venis aga lõpuks tuli.
Mulle eilne päev meeldis,kohe tõsiselt meeldis.Midagi erilist polnud aga meeldis.Õhtul voodis olles tuntsin ennast hästi ja mõtlein alati pärast halba tunnet tuleb hea tunne.


- Mitte elu ei muuda meid vaid inimsed meie elus.

No comments:

Post a Comment