April 18, 2013

Ma pole hull...

ma pole lihtsalt sina.


 Mul on alati enda arvamus ja enamus juhtudel ei ühti minu arvamus sinu arvamusega.Kas mulle see ette eita,et minul on isiksus ja olen kindel enda otsustes ja ütlustest.Üritan endale sobivaks teha olukorda,leida rahulolu?Kes kurat oled sina,et tuled ütlema mulle kes olen mina.Sain teada,et mul pidid olema hood,teeme järelduse sellest.Ära tule hukka mõista teadmata tegelike tagamaid.Kui pole kuulnud mõtteid,näinud mis on tegelikult peidtetud kardinate taga.Inimesed on erinevad,arvamused on erinevad.
 Mulle ei sobi hetkes elada,mulle ei sobi.Miks peaks mul kellegi teise elu sobima? Minul läheb vaja liikumist.
Ära muretse ma olen alati teadnud,et ma olen eriline,hull,hüsteeriline.Võibolla on viga sinus,et suuda mind taltsustada?Ikka ja jälle jõuame selleni,et ainult süüdi mina.Ära aja naerma,pada sõimab katelt.
 Kui juba läks tegeudeks siis võin mina ka teha endale sobivaks olukorra.Ainult sinul pole selleks õigust,mina olen ka inimene.


 Tahad ma üllatan teid ? Kevad on käes,meeldivad kakajunnid murul.Ma ikka ja jälle imestan selle üle kudas on ainuke koht kus leian rahu surnuajas jalutamine.Seal on vaikene,elu laseb kuulata su enda mõtteid.Imelikuks teeb see,et tegelikult on seal mulla all elutud kehad ja tuhk aga kõik saab alati selgeks seal.Olen avastanud,et talve lõõ ja kevade algus teeb igal aastal korektuure elus.Peale pikka pimedat aega talvel ja suruvaid mõtted tuleb koos päikesega uued unistused plaanid ja olemasolevata asjade hindamine.
 Asjad ei saa vaikides selgeks,tuleb rääkida.Kisada,karjuda,nutta ja vajadusel veel ikka ja ikka rääkida.


- Mul on ükskõik , mina olen endale olulisem.

No comments:

Post a Comment