May 07, 2013

 Teiste silmis pindu näed aga enda silmis palki mitte.On üeldud kultseid lauseid,on tehtud haiget sõnadega.Lollus on ukskuda,et inimesele saab haiget teha vaid siis kui ta ise laseb,valedes elada on vale.
 Ärmustesse laskumine pole alati naeruväärne,inimene elab enda elu nii nagu temale sobilik.Jaa see kes seda ei tee on lihtsalt nõrk.Miks pean kaasas kandma petliku pilti maailmast? Inimene teeb valikud ise,mõtlemast vb teeb kellegile teisele see haiget,teadmata mis juhtub pärast lumepalli veerema panemist.Vihka või armasta mul on apoluutselt savi.Minuga on lõpuks kõik korras,ma saan alati hakkama.Mõtlesin kaua teistele,mõtlesin piisavalt asjadele mis pole võimalik nüüd on aeg elada endale.Täpselt nii nagu minule sobib,see on minu elu! Ma enam ei lase lollitade ennast tühiste lubadustega ega oota sinu tegeutsemist enda lubaduste kohapealt...Ma olen lihtsalt väsinud käimast sama teed,sa ajad mu südame pahaks.



 Ma surun teile peale enda muusikat,see on alati hea.Ma olen viimased 3 päeva lastnud ainult sellel mängida.Olen tagasi seal kus kunagi alaustasin,saan inspiratsiooni muusikast.


- Ma valitsen enda maailma.

No comments:

Post a Comment