October 14, 2013

Mõne päevapärast saab aasta sellest kui Härra M minu ja Härra H maailma peapeale keeras.See aasta on andud mulle nii palju erinevaid emotsioone,et ma lihtsalt olen nii väinud.Täesti tühjaks imetud lausa ja mul pole apsoluutselt jõudu maailma vastu võidelda.
 Tegelikult ma ei hädalda see aasta on väga palju mind õpetanud ja ma olen lõpuks vist suureks saanud.Ma ei kahetse oma mineviku apsluutsel,talati on raske kui lõppeb midagi ja ees ootab tulevik.See on vist tõsi,et haiget ei tee armastamine vaid valus on see kui lõpetad armastamise.Kui lõpetad uskumise,kui lõpetad võitlemise ja enda eluga edasi lähed... 
 See aasta on andud kinnitust sellele,et maailmas saab vaid endale kindel olla,andestamine on nõrkadeks ja alati peale halba tuleb hea !  Olen õppinud enda eest seisma ja vaatama asju nii nagu nad on mitte nii nagu ma tahaksin,et oleksid.Ära muretse ma ei taha tagasi mineviku,ma tahab paremat oleviku.Asjad on loksunud paika meie kõigi jauks.Oleme teinud oma valikud.

 Tegelikult on kõik korras ja ma olen ülepikka aja lihtsalt enda eluga rahul,mulle meeldib olla egoistlik sitapea!


- Vabandan aga ma ei oska andestada.

No comments:

Post a Comment