January 07, 2014

Hommiku kohv kahe suhkru ja koorega.

  Eile oli mul jälle selline imelik olla,tõsiselt imelik.Sain aru,et ma ei saa hirmust haiget saad teha haiget teistele,mängida neid mänge.Samas ma tean,et isegi kui ükskord oled mu purustanud ei suuda ma enam kunagi usaldada.Targem on lihtsalt astuda eemale ja lihtsalt vaikida.Kõige naljakam on see,et ma tean juba ette tema mängib minuga täpselt nii kaua ma seda teha lasen.Olen alati uskunud,et inimesele saab teha haiget vaid siis kui inimene laseb seda.Ükskord ma juba lasin,olin naiivne ja uskusin ilusaid valesi.Ja millega see lõppes? Sellega,et ma enam ei suuda kedagi usalda,olen tõmbunud endasse ja vaid mängin mänge kas inimestega kes pole seotud minu purunemisega.Miks mul on tunne,et mu minevik ei taha kunagi rahus minna ja aina rohkem pressib mu olevikuks.Kas tõesti see on mu karma mis mind jälitab selle eest mis ma Härra M tegin? Kuigi nii nagu mina temale tegin tegi tema mulle täpselt sama moodi vastu,meist kumbki pole puhas.Meie mõlema südame tunnistusel laskub patte mis hävitas meie olemas olu. Oleme suutnud ennast uues olukorras harjuda,et koos enda kunagise armastuse vilja kasvatada.Inimestel on pidevalt ütlemist selle kohta miks me ikka nii seotud oleme.Kas keegi kunagi on üritanud ennast panna H olukorda kus tema kindlus purunes ja pärast seda sai alguse lumetorm mis kudagi peatuda ei taha enam.Pidevalt olla kuskil täiskasvanute maailma vahel,kõik nõuavad midagi aga keegi ei kuula su tegelike soove.Sul on olemas kõik ja veel rohkem materiaalselt aga sul puudub turvatunne.Täna pead olema siin,homme seal,inimesed kauvad ja siis ilmuvad välja.Pidevalt tõugatakse,tõmmatakse keeristesse. Me tõesti ju üritame asja võimalikult valutuks teha meile kõigile,anda enast parim ja vigadest õppida.Ma pole kunagi olnud lihtne,vaeva tuleb näha,et näha kes ma tegelikult olen.Selle pärast ongi mul kergem eemale hoida,et mitte jälle tunda ennast reedetuna kui ennast avan,lasen enda ellu.


Muide kuskil mainisin paar postitust tagasi  H lasteaia maks on tõusis siis tegelikult kui H alustas lasteaias käimist oli vanema osamaks 22.67 eurot ja hetke seisuga on see 41,19 eurot.Kergel poole võrra suurem kui enne.


- Lõpeta see minu elus sonikine,las mul minna.

No comments:

Post a Comment