March 02, 2014

Ego.

  Ma olen enda üle uhke,ma tunnen ennast hästi,ma usun hakkama saamisse.
Persse kah ma olen enda jauks suurepärane ja aina paremaks muutun.

 Eelmine nädal koos endomondoga jalutasin 6 päevaga 62 km , kõige vähem 5 km ja kõige rohkem 16 km. Kiireim km läbimine oli 7 minutit ja 36 sekundit ja kõige aeglasem 11 minutit ja 2 sekundit.Mainiks ka selle ära,et enamus sellest olen üksinda läbinud.Ühe korra külastasin ka Bodypump ja see kord saan isegi pärast seda ennast liigutada mitte nagu eelmine kord kui olin mitupäev hädine lihasevalu.

 Tervitaks Neiu Laurat siin kohal ja loodan,et järgmine laupäeval saame jälle kangiga kükitama  minna . :)



- Mulle meeldivad need esmaspäevad kui tõestan endale,et ma olen tõesti pingutanud ja pingutused on näha kaalu numbril.

1 comment: