April 10, 2014



- 16 ja ma ma olen endaga rahul. 9 kilo veel ja ma võin tõesti enda üle uhke olla,siis arvatvasti lähen ma siis uhkusest lõhki ja käib suursuur pauk.

Käsin juuksuris 160 euro eest,see on vist hell teema minu jauks pikkapikka aega.Täna on reede ja mu seljataga on 2 väsitavat tööpäeva mis imesid mind energiast täiesti tühjaks.See on ikka natukene keeruline kui 2 inimest peavad tegema 4 inimese töö ära.Nüüd tuleb kolm vabapäeva mis kavatsen täita kas jalutades/rullidades või joostes mööda saata ja kavatsen ka enda inimestega kohtuda. Leida vahelduseks aega enda unarusse jäetud sõprade jauks ja veeta kvaliteet aega nedega.Plaani kohaselt peaksin hommiku poolikul kohtuma Härra Oliveriga ja tegema jalutada mustamäel,vedada kaasa enda vabapäeva ringile.Kui ma olen piisavalt kaloreid põletanud pidime minema Neiu Janeliga sööma ja maailma asju arutama.Kuigi plaanidega on alati nii,et need lähevad untsu kui neid teha siis siiski ma loodan,et plaan töötab ja ma kohtun mõlema inimesega.


  Minu pool tundi endale sai just läbi kuna minu Süda ärkas ülesse ja me astume rõõmsalt vastu ilusale päevale vastu.Oeh isegi kui mul tuleb 130 eurine lisa välja minek armastan ma teda ülekõige maailmas.


- Minu maailm on minu ja mina valin kes seal on või ole.

No comments:

Post a Comment