May 04, 2014

Kes ma siis olen?

  Ma olen Mari, täiesti tavaline Mari. Mõni kindlasti ütleks, et tavaline ma pole kuna mul on mõned kiiksud aga siin need välja ei löö. Nii, et lepime kokku, et ma olen täiesti tavaline Mari siin.Mul on vanus ka, suvel saan juba täitsa 25 täis. Ma kasvatan üksinda suvel 5 saavat last kellest on siin blogis kindlasti korduvalt juttu aga tegelt ka ta on lihtsalt maailma kõige lahedam peagu 5 aastane! Miks ma pean blogi?Ausalt ma ei teagi sellele vastust miks ma seda teen. Lihtsalt vahest mulle meeldib seda teha, vahest ma vajan,et kirjutada välja ja ma ei peaks korduvalt ühtesi ja samu asju rääkima teistele. Siin on tohutult palju kirjavigasi ka kuna Düsgraafik ja lihtsalt kirjapildis ei tule kõik alati õigest välja ka, las siis olla nii. Mõned sõnad tambin endale lihtsalt pähe ja mõndadele sõnadele ei viitsi isegi enam tähelepanu pöörata! Naerge ja parastage nüüd, et ise suur tüdruk aga juhtub selliseid asju aga ausalt mul on absoluutselt pohhui.
 See pole minu esimene aktiivne blogi, mul oli kunagi üks teine veel mida pidasin kokku 4 aastat aga siis sündis laps ja keegi ei viitsinud imikukaka juttu lugeda ja muud maailmas kirjutada polnud. Seda blogi hakkasin ma pidama peale lahkuminekut kui ma olin katki ja vajasin kirjutamist aga hiljem jäin siia kirjutama harjumusest või vajadus tähelepanu järgi või ma ei tea ka. Nüüd kirjutan ma enda kaalulangetamisest, lapsest ja kõigest millest pähe tuleb.
 Ma ei arva,et ma hästi kirjutaks aga mõnele inimesele meeldib kudas ma väljendan ennast või arvamust avaldan.



- Alati on kaks võimalust üks lihtsalt hea, teinelihtsalt sitt.
 

No comments:

Post a Comment