July 08, 2014

 Kallis Mammu anna mulle andeks, et sul hommikul wc käies miksit lugeda pole olnud. Lihtsalt mu arvuti on vist suremas ja sellega saab ainult peksta vastu seina mitte kirjutada. Kuna ma olen nüüd jälle töölainel siis üritan siia ikka mõned sisutühjad postitused vahelduseks teha, siis hakkam meil kõigil parem.
 Nii ma käsin pulmas, uhke värk kohe. Suutsin  endale lõpuks kleidi leida ja nagu ikka ennast kiitmast ma ei väsi ja ütleks kui hea ma välja näegin ikka. Ainult kradima sääsed rikusid kõik mõnusa ära. Esimne õhtu neid nii mingisest ajast ei märganud aga järgmine päev olid tagasi nagu nalja. Telgis sain ka magada aga loodan siiralt, et ma rohkem seda see ega kunagi tegema ei pea. Kõige raskem osa oli ikka selle kokku panemine aga õnneks leidub maailmas usinamaid inimesi kui mina kes panid selle kokku. Ma siiski arvan, et tööde juhataja amet sobib mulle suurepäraselt. 
 Siis käisin märjamaal suvitamas vihmas. Ossin endale lillelised püksid mis on kradima ilusad ikka. Siis jalutasin 10 km ja suutsin enda ID-kaardist ilma jäeda mõneks tunniks aga maailmas on õnneks häid inimesed olemas.
 Siis käsin ma veel Kohalas. Ma lähen sinna 6 lammast ja ühte kitse kasvatama siis kui ma vanaks ja koledaks saan. Kõiki asju arvstada juhtub see 5 aasta pärast. Kui ma siis enam Fb päevläbi ei istu siis pean enda lambaid karjatama vms. Pean enne ikka hirmus suure uurimis töö tegema, et kudas see ikka täpselt käib.
  
 Tegelikult on elu ilus kui sääski pole lähedal.


- Tiktak,tikktakk.

No comments:

Post a Comment