November 05, 2012

Ma panen enda elu kasti...

Huvitav mitmesse kasti mahu 5 aastat elu ja mälestusi,huvitav mitmesse? Joon kovi,kuulan enda vanu cd ja üritan enda kõik vajaliku panna kasti.Kunagi ma pakkin need lahti oma uues elus.Jätan maha kõik mis pole väärt kaasa võtmis,kahetsen südamest seda päeva kui kohtusin Härra M.

 Ära muretse ma saan hakkama,ma olen piisavalt suur tüdruk.Lasen lahti vanast,ehitan uue ja kindlama elu.Oleks pidanud ammu taipama,et peale enda ei saa elus kellegile teisele loota.Mul on vähemalt elul mõtte,piisav põhjus vaeva näha.Temal jäeb lihtsalt täiesti tühjad pihud,ta reetis mind.Ärgu ootaku mõistvat suhtumist,lootust sõpradeks jäeda.Keeran selja ja jalutan minema ja võtan kaasa tähtsama mida ei suuda mitte kunagi mitte keegi asendada.Olen piisavalt ego ja elan endale.Annan asendamatusele kinluse,pakun endast kõike ,annan eluks õhu,armastuse ja turvalisuse.Me oleme juba präegult võitnud.Ärge nähke vaeva,et ma naeruväärsena näin,silmapete moondub.


- Võtakasin tagasi 5 aastat.

No comments:

Post a Comment