November 29, 2012

Mõtte jõud ja edu saavutamine.

Inimese iseloom on tema saatus ?!

 Olen 44 päevaga õppinud ennast tundma,olen õppinud hindama seda mis mul oli ja mis mul olla võiks.Leppinud ise endaga,pannud plaanid paika ja kõige tähtsam olen saanud Härra H lähedaseks,õppinud tema hea olu eest võitlema.Tean mida elult tahan,tean mis on tähtis.
 Olen mõistnud vanemate rolli elu kuiunemisel,olen saanud aru pereväärtusest.Mõelnud asjadele millele kunagi mõelnud pole,olen õppinud asju hindama.Pole lahti lastnud vaid kasutan mõtte jõudu edu saavatuamiseks,näitan suutlikust muutuda,et teha keegi õnnelikuks anda seda mida me kõik vajame.Olen avastanud,et minu on veel olemas leplikus,minus on olemas ajad mida ma kunagi pole välja näidanud kuna see näitaks minu nõrkust.Ma olen olemas^^


"Armastus ei ole tiik, kus sa alati oma peegelpilti näha võid, Joan. Armastusel on tõusud ja mõõnad. Ja laevavrakid ja lainete alla mattunud linnad ja polüübid ja tormid ja kullakastid ja pärlid...Aga pärlid lebavad sügaval."

Erich Maria Remarque




- Ma püüdlen täiuslikuse poole.

No comments:

Post a Comment