December 26, 2012

Ma upun tatisisse.

 Tark nagu ma olen kahtlustan endal põskoopa põletiku.Noo see nohu on surmav,ausalt ka.Nii fakking valus on nuusata ja pea lõhub.Eks see see karistuseks,et Härra H ta haiguse ajal ninapidi koos pidevalt olin.

 Nii Jõulud olid lambikad,väga lambikad ma ütleks.Härra H oli tore aga teistel vist mitte.Jõuluvana tõi ripsmedussi ja rahvaraamatu kinkekaardi.Vähemalt oli see aasta tark jõuluvana ^^

 Eile jalutasin palju surnuaeda ringiga ja tagasi ka veel.Pidin enda jõulu õgimise ju tasa tegema ja natukene värsket õhku saama.Siin toas minnes võib hulluks aegajalt minna aga lootus on,et varsti saab rohkem õues käja jälle.See tähendab,et Härra saab terveks ja siis enam muudu polegi kui näoed päikese poole keerata ja mineviku varjud seljataha jätta.
 Ega eriti uudist rohkem polegi,lihtsalt kõik on korras ! :)



- Pole vaja inimesi kes ei anna endast kõike.

No comments:

Post a Comment