January 09, 2013

Kolmapäev.

Olime koos igal õhtul,Oleme koos viina võtnud.Nüüd ei vaata otsagi,säh sulle sõprust.

Ma lihtsalt armastan üksinda kodus olemist,kui ma olen 101 ruudu valitseja.Kui ma ei hiili vaid liigun nagu dinasaurus ja ma ei kellegile aru andma miks ma trambin või miks ma liigun toast tuppa.Samal ajal otsides kohta kus keerata ennast kerra ja tunda hea olu kodust.
 Viimasel ajal olen ma jälle räppi lainel,mulle meeldib vihane räpp.Ei ma ei kuula nutuseid laule,ma kuulan lugusi kus räägitakse täpselt nii elust nagu asjad on.Sulle ei meeldi? Võibolla sa lihtsalt ei taha uskuda,et elu on lits!Mulle meeldib teada,et asjad on just nii sitad kui tegelikult.Kaua sa jõuad elada maailmas kus roosad prillid on eest...Ära muretse ma ei kassi,ma elan nii nagu maailm mulle hetkel seda võimaldab.
 Eile ma nutsin,lasin selle kõik jälle välja.Vahel peab ennast vabastama suruvast tundest.Siis hommikul ärgates on palju parem.Ma isegi täpselt ei tea miks ma nutsin aga ma nutsin enda 15 minutit ja siis oli parem,ausalt oli.

  Viimasel ajal olen ma jälle palju raamatu maailmas,ma arendan endas seda mis mulle meeldinud on alati.Olen õpinud raamatute abil saama asjadest aru,kõik on lihtsalt kõva.



- Ma olen olemas.

No comments:

Post a Comment