January 16, 2013

Kolmapäev.

 Nädalakene jälle vahele jäenud,aeg ju lendab.Ega mul polegi suurelt miskit kirjutada kuna mu elu siiani vaid Härra H ja töö,vahel näeb ka inimesi.
 Laupäeval käis H tööl kaasas,see oli päris omamoodi.Vanemad olid nv ära siis nägi ka Laurat ja Liinat käsid külas.Pühapäeval vaatasin terve päeva telekat see oli alles mõnus üritus,ausalt.Kuna õhtuti ma nii väsinud,et telkast ei jõua vaata kuna enne jäen magama siis vaatasin saateid mida nädala sees näidatud oli.Ega mudu huvitavat polnudki kui see,et oli värviline pilt mis sahises telekas ja andis häält.

 Mis on olnud,see saab olema,ja mis tehtud,seda tehakse veel-ei ole midagi uut päikese all!

 Otsin jõudu,lahendust asjadele.Ma olen tegevuses,ma lähen toon kohvi.




- Mu süda on kivist. 

No comments:

Post a Comment