March 30, 2013

Imelik päev annab tunda

...ka imelikus tujus.

  Ma enne unustasin kirjutada selles milline imeline võtmevärk mind täna kaasas kandis.Kõige pealt avastasin ma,et mu võti on kadunud millega avda uks poodi.Okei omaniku Proua tõi võtme,tõi pärast ka teise võtme millega oleks pidanud saama nii sisse kui välja. Aga oh seda imet kui mina lõpuks tahatsin võtit proovida istusin ukse taga ilma jopeta päris tükkaega.Üks vanem Proua proovis avada ust,üks Inglane kes oli kindel,et mul vale võti ja üks Noor isa.Lõpuks andid kõik alla,mina seisin paanikas.Tuleb rõõmsalt klent ja mina seisan ukse taga mitte leti juures.Temagi proovis,juba tahtsid käega lüüa ja minna konkurendi juurde. Jaaaa lõgistas ja lõgistas,lükkas ja tõmbas ja Oeh imet mu imeline uks avanes.Arvake nüüd kõik kes tundis ennast maailma õnnelikuma inimesena sellel hetkel?:)

  Tulin koju kaasas pea täis enda imelike mõtteid ja arvamisi inimese kohta.Ma olen täna natukene kriitilises tujus teiste suhtes ja vb natukene enda suhtes.Koju jõudes otsustasin,et ma vajan uinakut,ma vajasin ilu uinakut enda mõtetele.


 Avastasin just lehelt www.heateenindus.ee ,et Narva Maxima on kõige rohkem saanud kiitusi internetis märtsi kuu jooksul.Kudas see võimalik?Kudas?Miks need head teenindaja ei tööta tallinnas? Imeks panev.Võibolla nad tallinnas polekski nii head kuna arvatavasti nad eesti keelt ei oska.


- Ma olen täna jälle olemas.

No comments:

Post a Comment