March 30, 2013

Puhas tänav.

Ma alustan millegi kummalisega aga samas väga elementaarse ja viisakaga. Jalutasin mina täna rõõmsalt tööle ja minu kõrval jalutas naine.Umbes kuskil 30 äkki ? Meie ees maas lebas suitsu pakk,tühi ja peale oli astutud.Naine võtis selle ülesse ja viis prügikasti.Algatuseks noomin ennast,et mina seda ei teinud ja selles mööda marsisin. Aga siiski usk tuli inimkonda sellise väikse asjaga tagasi,väga meeldiv :)

 Siis palun üelge mis kurat inimestel viga on,et oanevad imelike nimesi või ei suuda ikka aru saada,et Sale Tutt pole just eriti viisakas nimi või Miia-Marell-Kiia on kohutav või Anna Ämber on mõnitav.Või on asi minus?

 Nii töö,töö ja töö võtavad mu ajast päris palju endale.Ainuke aeg mis ongi mu enda jauks on tööle kõndimine ja koju tagasi.Ma olen korduvalt avastanud ennast kuulamas muusikat ja kaasa laulmas.Inimsed vaatavad mind kui napakat aga mina elan enda elu juu . :)

 Eile sain ka aru,et olen vist välja kasvanud,endal ka imelik.



- Mul on pohhui.

No comments:

Post a Comment