January 12, 2014

  See nädalavahetus olin ma küll väga tegus ja suhtlesin palju inimestega.
Reedel siiski vudisin ma õhtul välja kuigi arvasin,et teen vaike õhtu rämpsu ja telekaga.Härra H jäi vanaemaga koju ja mina trippisin hiiule kus kohtusin Greetega ja jalutasime poe poole.Teatasid,et Hiiul on maxima? Mina ei teadnud.Peale ''ma ei oska otsustada millest mul hommikul paha on '' jalutasime Greete mõnusasse pesasse ja vestlesime maailma asjadest ja olust.Kuna minu mõnus lõunauinak tänu tööle ära oli jäetud siis koju tulemine tuli üpris kiiresti.Õhtu lõppes sellega,et Härra Nõrkus mulle järgi tuli siis õnneks ei pidanud ma meeldivad number 33 bussiga sõitma.Peale meeldivat auto sõitu rääksime veel maja ees juttu kui seda just rääkimiseks nimetada saab.Kardan,et varsti arvavad tõesti mu naabrid,et ma peaksin ravile minema.
 Laupäeva hommikul oli natukene halb enesetunne kuigi pidasin vapralt piiri.Otsustasime Härra H ennast emaga kaasa pressida vasalemma ja natukene värskes õhus viibida.Meil on mini puhkus mida mul vaja läks.

Mul on kohvi üledoos ja ma ei suuda enda lauseid kirja panna.Ma üritan homme kirjutada uuesti.



- Ma olen täiuslik.

No comments:

Post a Comment