January 29, 2014

Voodi,lasteaed,töö,kodu,voodi,lasteaed,töö,kodu,voodi ja lõpuks hommik kodus kui pole kiire.Teate mis on maailma parim asi? See kui saad töölt tundaega varem koju ja saad ise lugeda oma lapsele unejuttu.Selle vahele ta räägib enda päeva muljeid ja korrutab kui õnnelik on koos sinuga magama minnes.

 Täna hommikul helistasin ma perearstile,et Härra H opi eelsed paberid täita.Meie suurpäev on juba 12.02 2014 ja aina rohkem hakkan ma närvi minema.Mäletan siiani seda 2 tundi kui adenoidi lõikusel Härra H käis.Need 120 minutit venisid nagu tatt mis on ilanäärmete puudulikust tööst väsinud ja tooda piisavalt ila juurde.Tammusin mööda palatit ring.Igatahes sain homseks aja,et paberid üheskoos ära täita aga arst imestas,et viimasel 3 kuul pole me tema juures käinud.Muretses juba kas ei taha enam tema sõbrad olla.See oli oma moodi naljakas aga samas oli ta väga õnnelik,et meie tervise mured hakkavad lõpuks korda saama ja saame enda elu normaases rütmis elada.


 Üldiselt on mul viimasel ajal tunne,et kõik on mõnus ja lõpuks peale sitta aastat hakkab kõik laabuma.Mulle meeldib see rahulik elu kodu-lasteaed-töö-trenn-kodu elu.Olen üpris õnnelik,et vaikselt taha plaanil olles pole draamat ja mõtetuid asju mis tekitab stressi.Õnneks hetkel on kõik asjad tasakaalus ja see tekitab minus ainult häid emotsioone,mul on tunne,et ma olen jälle mina ise ja see teeb vaid õnnelikuks mind!





 Mulle meeldib,lihtsalt meeldib.



- Kõik on korras.

No comments:

Post a Comment