February 16, 2014

Ma olen rahul.

 Kuna ma kaalun ennast igal esmaspäeval siis seda kaalumist ma natukene kartsin kuna patustasin natukene palju toiduga ja liikumist oli vähem kui eelmised nädalad.Siiski hommikul kaalule minnes ootas mind ees vägaväga mõnus üllatus siiski läks maha mu iganädalane -1 kilo. 
 Eile ma olin ülimalt tubli,kohe väga tubli.Kõige pealt käsin ma trennis ja tegin endale natukene vist liiga,et peale nädalat laisklemist kohe sellise hooga peale hakkasin.Õhtul jalutasime Härra Karuga 9,5 km  veel takka otsa.Olen ikka kohutavalt õnnelik,et ma elan mustamäel ja siin on nii palju mõnusaid teid mida mööda enda pekki lohistada,et kalureid kulutada.
  Ma olen üldiselt väga õnnelik,kohe väga.Kui keegi küsib mult,et kudas mul läheb on mul lausa piinlik vastata,et mul läheb hästi. Inimestel oleks nagu kadedus,et keegi tunneb mõnu oma elust.Esiteks läks Härra H opp hästi lõpudelõpuks ja ta kosub hästi kodus.Sööb juba palju,kurgu valu ei kurda ja tuju on hea.Ma saan varsti tööle minna,noo töööööööle.Kuna ma usun,et Härra H tervis läheb nüüd nii palju paremaks,et ma ei pea enam igakuiselt hoolduslehel olema siis tundub,et seegi asi hakkab paremuse poole minema.Läheb ka hästi minu trennitamine ja tervisliktoitumine kuna see annab aina rohkem ja rohkem mulle soovituid tulemusi ilma suurema vaevata.See kui oled pikkapikka aega ennast pidevalt alt vedanud ja lõpuks suudad tasapisi endale seatuid eesmärke täita on see tunne suurepärane.Olen viimasel ajal leidnud aega lugeda mõnusaid raamatuid ja niisama ennast hästi. Silmaringi laendamine teeb alati hea,mitte kunagi pole see liiast.


- Ma armastan enda elu.

No comments:

Post a Comment