February 15, 2014

Mari käis tantsimas aga tantsida sai vähe.

Saime eile haiglast koju ja taastume.Minu halva isuga lapsel on kõht koguaeg tühi,koguaeg.Ta ainult sööks aga see on raske tal on.Kuigi hommikul istus ta lauataga kui ma ärkasin ja sõi pirni ja ise oli sellega väga rahul aga mina polnud.

 Üldiselt on mul selline tunne,et ma jäin vist öösel trammi alla või on see seotud mu eilse rummi mekimisega.Ma kohe ise kiidan ennast kuna suutsin piiripidada ja jõudsin õigel ajal koju,enda ees endal marki maha ei teinud ja üldiselt ühtegi lollust ka mitte.Ainult kahju on,et natukene vähe sain tantsida aga noo ega eriti ruumi selleks polnud ka.Tõesti ma pole vist kunagi näinud,et Hollywoodis nii palju inimesi on ja nii vähe kiimaseid välismaalasi.See osa oli eriti hea aga vastikud kisavad soomlased olid küll,üks koledam kui teine.Üritus oli tegelikult hea ja inimesed olid head kellega kohtusin ja kõik oli väga hea nagu asjad peavadki olemema.Täna ma nüüd siis natukene tudisen aga pole hullu homme tuleb parem päev!

 Homme ma vean ennast trenni kuna see nädal olen ma tõsiselt palju vedelenud ja kalorid pole kadunud nii nagu oleks olnud pidanud.Tänasest ka mu toit on jälle tervisesõbralik ja hea.



- Ma olen täiuslik.

No comments:

Post a Comment