February 06, 2014

 Täna on jälle see hommik kus mulle tundub,et kõik on suurepärane ja ma homme muretsen asjade pärast mis peaks mind kurvastama.Tunnen pisikestest asjadest rõõmu,võib-olla teie jauks tundub see täiesti tühine aga minu teeb see just täna hommikul õnnelikuks.
 Härra H ütles mulle hommikul,et ta armastab mind! Ma tean seda koguaeg aga ma naudin seda kui ta poeb mulle sülle ja ütleb :'' Emme tead ma armastan sind nii palju.'',mu kohv ilma suhkruta maitses nagu suhkruga,mu interneti kiirus on vahelduseks hea ja ma magasin öösel suurepäraselt.Mulle meeldib oma elu hetkel täpselt nii nagu see on,ma ei taha oma kindlus tunnet muuta.Ma lihtsalt arvan,et suurepärane on see kui su õnne tunne sõltub sust endast mitte kellegist teisest.Nagu ma olen arvan kui suudad olla sõber olla endaga on su elu elamist väärt.Kui üksindus on hirmutav ja kohutav siis ka kellegiga koos olemine sind õnnelikuks ei tee.Armasta elu siis elu armastab sind !


- Ära unusta mineviku,õpi sellest!

No comments:

Post a Comment