February 09, 2014

Mul on sama palju vistrike nagu 14 aastasele.

 Päris palju inimesi teab mu vinni foobiast. Päris täpselt oli mul päev enne 15 sünnipäeva kartus,et ma ärkan järgmisel päeval 15 vinniga ülesse. Õnneks see kord läks õnneks ja seda ei juhtunud,minu õnneks. Kuna ma olen alati üpris hästi enda näonaha eest hoolitsenud siis aastatega on mu suured mädased vinnid olnud harva aga siiski olnud.Alati on see mind viinud endast välja ja tekitanud tunde,et jumal karistab mind vinnidega kui ma olen halvasti käitunud. Kuna viimasel kuul olen ma toitunud väga korralikult,jätnud välja magusa ja palju süsivesikuid siis on ka jumestuskreem olnud vannitoa sahtlis ilma puutumata. Aga jumal siiski karistas mind ja täna ma pean selle välja otsima koos peitepulgaga ja palju vaeva nägema,et ma välja ei näeks nagu 14 aastane. Kuna mu vennal oli laupäeval sünnipäev siis eile ma andsin ma enda kiusatusele järgi ja sõin ühe pisikese tükikooki ja karistuseks oli mul täna ärgates 3 SUURT punast vinni näos,saate aru? Enda arvates olin ma nädalavahetusel väga tubli ja käsin üksinda 2 päeva trennis.Mis oli kindlasti minu  laiskuse kohta üpris hea tulemus. Nii,et ma ju tegelikult jooksin need kalorid enne tarbimist juba maha aga siiski jumal karistab mind mu patu eest vinnidega ja ma tunnen ennast kohutavalt lihtsalt.
  Täna on esmaspäev ja kahe päeva pärast on Härra H suur oppi päev. Ma olen lihtsalt nii närvis juba hetkel,et lausa süda on paha ja toit alla ei lähe.Igakord kui telefon heliseb siis süda lõpetab korraks löömise kuna kardan,et helistatakse ja mainitakse,et siiski lükkame seda edasi kuna vereanalüüs pole selleks piisavalt hea.Ma peaksin tegelikult hakkama asju pakkima mida 3 päevaks kaasa võtta,et meie päevad oleksid seal meeldivas lastehaiglas sisustatud.Kõikide eeluste kohaselt jätan ma sülearvuti koju,et sellest puudust tunda ja kiruda,et ma seda kaasa ikka ei võtnud kui öösel krigisevas voodis und ei tule.Lehti ja meili saan ma lugeda ka üpris hästi enda nutifonist mis viimasel ajal aina imelikumalt käitub aga see selleks.Siis kindlasti peab võtma Härra H palju vahetus riideid kaasa kuna tema oskust lödistada teavad kõik ja kindlasti talle mõne hea raamatu lugemiseks. Aga õnneks selle võin ma väga vabalt homseks lükata kuna nigunii unustan ma midagi väga vajaliku koju.

  Tegelikult peaks veel ühe kohvi jooma ja siis Härra H minema turule või poodi või kuskile,et ta ikka laseks mul head uinakut magada keset päeva.Hetkel teeb Härra H endale võileiba ise.Appi ta saab liiga kiiresti suureks,palun peatage aeg natukeseks.


- Pilvede taga on alati päike.


No comments:

Post a Comment