March 28, 2014

Hommiku kohv.

 Eile lootsin,et kindlasti täna hommikul magan kaua aga kell 6.10 olin üleval ja enam ei uinunud.Nii,et see kord läks natukene halvasti,kohutvalt halvasti.
Arvan,et mu keha ja vaim on harjunud puhkama 8 tundi ja rohkem seda lihtsalt ei vaja.Vedasin ennast vaikselt alla istuma,et mitte Härra Hendrikut äratada ja avastasin,et ema juba istub köögis ja joob kohvi.Meil vist perekonna viga ärgata vabal päeval kell 6.Valasin endale sooja kohvi ja rääksime niisama maailma asjadest,rohkem tema puukuurist ja mullast,täpselt ma aru ei saanud sellest aga see selleks.Pool seitse ühines pahur isa ja avaldas arvamust,et nii vara ei tohiks ärgata ükski inimene ja mina olen ikka täiesti napakas läinud,et enam magada ei suuda.Sirvisin internetis lehte ja nautsin kohvi mis maitses eriti hästi.Võib ütelda,et mul oli korda läinud laupäeva hommik hea kohviga.

 Mul oli 3 pikkapäeva tööl ja natukene imelik oli see,et ma isegi polnud väsinud ja pahur.Päevad läksid kiiresti kuna tegemist oli nii kohutavalt paljuet polnud aega vinguda,et aeg ei liigu.


 - sisutühi.



No comments:

Post a Comment