March 16, 2014

Ma ei tea mida ma ilma enda perekonnata teeksin.

   Mari:'' Ma käsin wc ära ja siis lähme alla.'' Hendrik:'' Mina lähen esimesena, kuna mina olen boss.'' Selge , see asi on nüüd selge mina pissigu kasvõi hommikul püksi sellepärast,et Härra Hendrik on boss.

  Nii ma räägiksin veel seda,et siiski tuli -1,4 kilo eelmine nädal ära ja mu kaalumine õnnestus hommikul suurepäraselt.Kohe annab terveks päevaks hea tund ja motivatsiooni juurde.Kohe kindlasti ei tohi ma nüüd laisaks minna ja endale rohkem lubada apsakaid.Tänases tõmban jälle liiksetele süsivesikutele,magausale ja halbadele rasvade tarbimise minimaalseks mis võimalik on ja kaanin palju vett,et terve päeva ainult pissida.

 Ma jõin hommikul kell 6 kohvi ja ikka taipasin,etma tõesti ei kujuta ettegi mida ma ilma enda perekonnata teeksin.Meil ei ole kunagi metikult soojasi suhteid olnud ja üldiselt on suhted keerulised nagu inimesed teavad seda.Pidev pinge õhus ja üksteise peal enda halvatuju välja elamine aga siiski.Kuna Härra Hendrik on haige ja minul kaks tööpäeva siis leidsime me lahenduse Härra hoitud ja mina saan tööle minna.Tegelikult ma palusin Härra Markolt ka abi aga haiguslehte ei sobinud tal võtta ja hiljem tagasi minna ja tõesti ma ei tea kas ta rääkis enda vanaemaga,et tema hoiaks.Siis pidin leidima teise lahenduse asjale ja õnneks mu suur Vend oli nõus hoidma tulema.Härra Hendrik on sellest mõttest täiesti vaimustuses ja tal on juba palju plaane tehtud mida kõike nad koos tegema hakkavad ja lubas hästi käituda.Kuna homme vajab ka laps hoidmist kui mina 11 h tööl olen siis selleks võtab mu ema haiguslehe temaga,hiljem maksan selle puuduva 20% talle juurde mida haigekassa endale hoiab.Igatahes suudan ma plussi jäeda ja laps on rahul. Siis tuleb mul 3 vabapäeva ja saan temaga ise olla.Loodan,et tervis läheb paremaks ja järgmine nädal saan ta lasteaeda viia siis saan mõelda,et selleks korraks asi korras.Edasi läheb asi tavalises rütmis nagu ikka mina viin aeda,ema toob ajast ära ja hoiab kuni mina koju jõuan.Kõik asi on kontrolli all nagu ikka,vahel natukene raske on aga siiski kõik on kontrolli all.

 Ma just avastasin,et ma kirjutan enda blogi vaid lapsest ja kaalu langetamisest.Ma isegi ei tea kas seda sedasi on mõtet jätkata aga palun vabandust mul hetkel puudub elu.Kuskil 3 aastapärast saan ma siia kirjutada metsikutest pidudest,suurtest draamadest ja sellest kudas mul  vahel enda käigud on ja mida ma üldse teen.Hetkel on kõigile teada,et kui ma tööl pole siis olen ma lapsega,kui ma lapsega ei ole siis käin kaloreid kaotamas.Ausalt ma üritan siia hakkata natukene sisukamaid kirjutusi tegema. :)


- Ilusal nädalal on ilus algus.

No comments:

Post a Comment