March 18, 2014

kapsel.

 Ma pean ennast heaks klienditeendajaks,ausalt ma pean.Ma sain ka sellest kinnitust kahel päeval.Tõesti vahel ma olen vastik porisev teendaja aga enamus ajal mulle meeldib see töö.
 Esmaspäeval ma saatsin ühe kurva isa teise poodi kauba järgi kuna olin üpris kindel,et sealt leiab oma lapse sünnipäeva kingi ja leidiski.Teate mida see on mees tegi? Ta tuli poodi tagasi ja tõi mulle maiustus ja täna mind siiralt selle eest.Selline asi annab hea tunde,tõesti hea.Eile üks laps oksendas  kaupluse põrandale ja vanemad küsisid koristus vahendeid,et see ära koristada.Jah koristamine ei meeldi mulle üldse aga ma olin valmis selle ära koristama kuigi tahtsin sinna kõrvale väikse lõunasöögi maha tehea aga siiski vapralt sain sellega hakkama.Hiljem kiitis mind üks naine kes otsis kingitust võõrale lapsele ja aitasin teda meeleldi ja ta oli siiralt õnnelik,et just mina juhtusin talle abi pakkuma kuna sellega hoidis kokku kõvasti aega.Ennast kiitmast ma ei väsi ja kui väsin siis puhkan ja kiidan edasi.


  Härra Hendrikul on arvatavasti kopsupõletik,täna saame sellele kinnitust.Siiski ma loodan,et see asi nii hull pole.


 Avastasin ka seda,et ma elan kapslis.Enda ehitataud kapslist kus ma olen üksinda ja õnnelik.Olen enda elust eemaldanud kõik asjad mis võib stressi tekitada või mind panna mu enesekindluse löögi alla.Tähtis on see,et me ümbritsevat hoiaksime ja ei laseks mitte kellegil enda elus teha otsuseid mis meile tekitab probleeme või halba.
 Kui asju vaid ühte moodi vaadata siis lõpuks võib juhtuda,et oled sellega hävitanud enda elus kõik.Sellisel hetkel pole enam mitte midagi teha ja tuleb leppida tõsiasjaga,et tuleb üle saada ja leppida lõpuks sellega mis endale soovisid saada.Ühtegi asja ei saa uuesti elus teha,teiste inimestele haiget tehes tuleb arvestada,et kuskil jookseb kõigil piir.Ära nõua inimestelt seda milleks ise valmis pole.



- Läbi valu ja pisarate tähtede poole.

No comments:

Post a Comment