March 25, 2014

Mari käis kohtus,Mari käis jooksmas,Mari käis rulluisutamas.

  
 See kord on mul palju kirjutada erinevatest asjadest.Alustan sellest,et ma käsin kohtus aga tunnistada ei saanud kuna kohus lükkus edasi.Täpselt ma ei mõista miks ja ka välja üteldud asjad on tõsi või mitte.Eks ma lähen uuesti ja siis loodan,et mind minema ei aeta ja tagasi jälle hiljem ei kutsuta.
 Omamoodi oli naljakas väide,et me oleme lähedased sõbrannad ja meid ei peaks uskuma kuna oleme FB sõbrad ja sellest saab järeldada,et oleme lähedased.Siis ma olen kõigi 661 inimsega lähedane kes on mu sõbralistis,vähemalt nüüd ma tean seda.

Eile sain oma kaua ootatud kaunikesed kätte,tegin väikese ringi nii 15 km.Täna on villid jalagadel,läks hästi. :)








  Reedel käsin ma jooksma,kohe mina jooksin.Tegelikult võin ma endaga rahul olla kuna endomundo näitas 6,2 km. Jah sellest 2 km kuskil ma kõndisin aga võin olla uhke 4 km üle mis ma tõesti jooksin.Ma harjutan edasi ja eks vastupidavus läheb aina paremaks.Sama moodi nagu oli algus jalutada raske ja väsitav aga nüüd on see minu jauks kergeks.Ma pole isegi mitte enam väsinud kui tulen jalutamast ja küll jooksmisega läheb sama moodi.Täna peale head toidu seedimist lähen ja proovin seda värki,ehk päeval on vähem inimesi metsa all.


 Rohkem eriti uudiseid pole,kõik sama moodi nagu ikka.Hästi ja ainult paremaks läheb!


                                                           Noo - 13,8 kg on juba näha.








                                                              üks päev jalutasin.
Järgmine päev päevitasin.


No comments:

Post a Comment