April 19, 2014

Maril on paanika.

 Ma saan esimest korda elus minna pulma sellel suvel,sinna on natukene üle 2 kuu aega aga ma saan  minna.Paanika ajab see mind,et peale 18 kilo kaotamist mulle ei ole kohe mitte kui midagi selga panna,mitte midagi.See pulma minek on kulukas kuna ma pean selleks ajaks leidma endale vastava kleidi mis mulle meeldib,sobib viisakasse kohta minemiseks ja mis on minu rahakottiga ühel meelel siis olen ma juba hetkel paanikas.Teiseks mida kinkida?noo mida? Ilmselgelt tuleks kinkida raha kuna noortel nagu mina pole seda kunagi piisavalt,mitte kunagi.Äkki ostavad selle eest endale midagi kasuliku või katab see väikse osa nede välja minekust.Kas siis lihtsalt surun ümbrikusse kaardi vahele mingise summa ja siis olen enda üle uhke? Noo see poleks minulik,kohe üldse poleks.Mulle on alati meeldinud natukene teismoodi asju kinkida aga praktilisi.Üks aasta sai mu tutvusrinkonnast üpris mitu inimest endale jõuludeks wcharia ja üks aasta kuna terveks autoks raha polnud kinkisime ühele neiule autorehvi sünnipäevsk. Mina valdab paanika kudas ma raha kingin,noo kudas!?

   Ma jõutsin järeldusele,et ma tõesti ei taha enam teenindajana töödata,kohe üldse ei taha.Inimsed lihtsalt ei meeldi mulle enam,lausa nad on häirivad kui neid on palju ja nad on lärmakad.Kuna mulle ei ole venekeel kunagi külge hakkanud siis viimasel ajal mind aina rohkem häirib ka see,et mingine päss kargab poodi seletab venekeeles ja arvab,et ma pean kohe aru saama.Kui võtan väikese mõtte pausi tõlkimiseks siis olen kohe halb ja paha.Siiski leian,et riigi keeleks on eesti keel siis võiks viisakausest riigi keelt osata kui juba siin elad.Mina ju ei lähe väismaale ja ei nõua,et minuga eesti keeles räägitakse,olen kindel,et enamus inimesi pole sellest kuulnutki.Tegelikult nüüd oleme me küll kuulsad kuna viimases Grey Anatomys hooaias meid mainiti,tegelikult teheti meid eestlasi nii lolliks,nagu me ei teaks mis inglise keel on aga see pole teemaks.Sellega meenus mulle,et ma peaksin kindlasti tõmbama endale 3 viimast hooaega ja järiest need ära vaatama siis saaksin täpselt aru kõigest.

 Ma arvan,et mul on tõsine kodujuustu sõltuvus,kohe väga tõsine.Viimasel ajal olen ma õhtuks just kodujuustu söönud ja kui ükspäev vahele jäeb siis hakkab ilajooksma ja see ainult mõttes mõlkuma.


- kell on 18.06.

No comments:

Post a Comment