April 25, 2014

Mulle meeldib, et inimesed muretsevad ja arutavad ikka selja taga.

 Ma olen ikka kohutavalt tänulik inimestele, et nad on märganud mu kaalu langust ja sellest kohe metsik muretsemine on tulnud ja selja taga arutama hakkanud kudas ma nälgin ikka päevad läbi.Tahad ma üllatan sind? Sul ja teistel ei ole tarvis muretseda kuna hetkel tean ma täpselt mida ma söön. Nii võtame kasvõi minu tänase menüü

Hommikul praadisin ma endale leiva sees kaks muna, kõrvale sõin tomatit ja kurki lihtsalt ja jõin 2 tassi kohvi koorega.Jah suhkrut ma ei lisanud ja seda juba üpris kaua aega ei tee.
Lõunaks sõin ma lillkapsast,porgandikapsa salatit ja praetud kanafileed karriga maitsestatud ja kõrvale ühe hea klaasikese keefirit.
Hiljem ooteks plaanin ma teha endale keefiri paasil smuutit kuhu panen mustikaid,kiivit ja banaani.Hetkel on see mu lemmik ja tihti teen seda.
Õhtuks tegin ma endale kodujuustu salatit makra,tomati ja kurgiga juba valmis,et söömise ajaks oleks kõik maitsed hästi segunenud.Kõige selle juurde joon ma päevas 2 liitrit vett ja mõned tassid rohelis teed meega.Kuna kõiki asju tegein ma rohkem kui korraga tarbida suudan siis söön ma ka neid asju ka homme,välja arvatud muna hommikuks plaanin müslit süüa kuna lõpuks tõin täna poes käies piima.
 Eile oli mul patupäev siis ma sõin tõesti vägaväga mitte tervisliku toitu.Hommik algas mul väikese tüki kartulihakkliha vormiga,päeva esimeseks vahe pala jätsin vahele kuna hommiku söök oli toitev liikselt.Lõunaks sõin tatart,salatit ja jõin keefirit.Päeva teine oode oli kuumkoer,saad sa sellest aru? See kindlasti on näljutamine,a sinna kõrvale jõin veel kosutava kako ja õhtuks sõin mingit makrasalatit majoneesiga mida väikeses karbis müüakse.Nii tahtsin seda aga kui ära sõin ikka täiega pettusin.Selle kõige juurde kaanisin ma 3 l vett.Kus ma tean? Tööl olles lihtsalt panen 1,5l pudelisse vett ja suudan ju kokku lugeda palju ma neid pudeleid ära joon päeva peale.Jah patupäeva on mõnusad aga vahel mu keha peab lihtsalt saama rämpsu ka vahelduseks.
 Õnneks tänasest jälle korralikul lainel ja elu on mõnus. Selle kõige juures ärme unusta jalutamist mida ma tõesti naudin seda tehes,isegi üksinda tunde tehes.Kõht mul tühi ei ole olnud,maitse elamusi saan ma piisavalt nii,et kõik on korras.
 Isegi kui ma saavutan oma soovitud tulemuse ei plaani ma enam muuta enda toitumist kuna tõesti mulle meeldib natukene tervislikumalt toituda kui enne ja tihedamini.Kuna siis ma ei ahni ennast täis nii,et mul on raske olla pärast.


 - Mõnele eidele annaks lõuga.

No comments:

Post a Comment