July 19, 2014

Pärast reedet on alati suu kuiv laupäeval.

  
   Issand ma täna avastasin, et ma olen täiega tuhvliall varsti. Miks? Ma tegein eile Peikule süüa ja pesin juba teistkorda nõusi ta linna korteris ja üldiselt ma ei vingu ka eriti vist. Kindlama vastuse saaks tema käest kui küsida aga kui vastust kardad siis pole vaja küsida. Mõnulesime eile diivanil ja jõime viskit. Peikuga on ainult hetkel üks häda ta on niiiiiiiiiii kinnine inimene ja teda saab ainult vist väikese auru all rääkima. Siis sellest tekeib arvatavasti kaks võimalust ma ei ürita teda rääkima saada või me hakkam varsti kohtuma ainult siis kui ta pidevalt joogine. Teades mind siis tuleks sellest varsti hirmus tüli ja mu Peiks saaks näha vihast Mari. Ma olen üritanud siin paarkorda tüli ülesse kiskuda aga pole väga põhjust leidnud  ja teine osapool pole eriti vedu ka võtnud. Täna ta sõitis nii nädalaks kaevama nii, et ma saan normaalseks inimeseks muutuda.

 Eelmine nädal olin ma jälle natukne trenni lainel ja mu pea on palju selgem ja pekid natukene jalgadel valutavad. Nüüd jätan 2 päeva vahele ja siis esmaspäevast saab uue hooga jälle alustada ja nõnda see tervis tuleb.


 Järgmine nädal võtan ette ka mõned kohtumised inimestega, olen osavõtlik selkondlik. Taipasin täna, et pool suve on läbi ja ma pole ikka veel eriti mitte midagi teinud ja see teeb mind kurvaks. Naljakas on küll, et kui hästi tahta siis vingumiseks on alati põhjust.


- kaabel.

No comments:

Post a Comment