January 03, 2015

Pekikõht.

 Uus aasta , uued lubadused ja eesmärgid ja sihid on käsil. Minul on rohkem see kaalu vallas nagu ikka viimasel aastal. Kohe varsti saabki aasta esimsest jõusaali külastusest ja kalorilugemisesest. Jah ma olen väga tubli olnud kuna olen kautanud suursuure osa enda kehakaalust , suutnud säilitada söömakuul kaalu ja avastanud spordi võlud. Kuid siiski ma pole veel saavutanud enda jauks seda millega mina oleksin rahul lõplikult. Kaaluabi.ee lehe järgi olen ma hetkel ideaalkaalus aga nad soovitavad mul maha võtta 6 nädalaga 6 kilo ja saada enda KMI 22 präeguse 24,1 asemel. Päris 6 nädala peale ma ei hakka panustama kuna enam ei ole see nii lihtne nagu oli aasta tagasi. Tõsti ma tunnistan ausalt mul pole toitumine päris paigas enam kuna detsemberis ma lasin ennast täiesti käest ära ja ei liigutanud ennast eriti. Olin laisk, vaevlesin motivatsiooni puuduses ja olin koguaeg tööl. Vähemalt suutsin ma enda kaalu säilitada mis on minu jauks väga suur asi kuna olen otsustanud, et enam kunagi ma paksuks ei lähe!
 Präeguse plaani järgi olen ma otsustanud saada enda keha kaal 62 kilo peale ja kautada cm. 

 Minu 2015 aasta plaan on :

   * Kautada 7 juuniks 6,8 kilo.
   * Kautada 7 juuniks 10 cm kõhu ümbermöödust.
   * Joosta mai jooksul 7 km.
   * SEB sügisjooksul joosta 10 km.
   * Õppida KÄTEKÕVERDUSI tegema!
   * Iga kuu vähemalt 100 km kõndida.

Plaan ja eesmärk on vägagi teostatav kui mu motivatsioon ja viitsimine minuga teevad koostööd. Plaanikohaselt kavatsen ma järgmine suvi kanda avalikus rannas ujumisriideid. Kuna mu kõht on selline mõnus lötendav, välja veninud koos ilusate rasedusarmidega siis ma pean sellega vaeva nägema kõvasti. Ainult rasva põletus siin ei aita vaid ma alustan alates esmaspäevast jälle Bodypumpi külastust, et veits toonust terve kehale saada. 
 Esmaspäevad jäevad ikka minu kaalu päevaks ja ma väga enam selle numbri pärast ei põegi vaid keskendun cm kautamisele küll siis ikka 7 juuniks enda soovitud 62 kilo kaalule saan. : ) Ma ise usun hetkel endasse nii, et kõik peaks toimima küll kui usk ära ei kau vahepeal kuskile. Täna hommikul alustasin enda km täis käimist 7,5 km algus on tehetud. Kuna ma vaid põhimõteliselt istun tööl siis pean ma selle kõndimise sättima rohkem tööpäeva hommikuteks, et igal päeval oleks liikumist ikka. Mitte nii, et 4 päeva ma vaid istun ja siis 3 päeva rassin BodyPumpis/jõusaalis nagu segane. Nii vist ei ole eriti tervislik ja ebatervislikult ei kavatse ma seda eesmärki täita. Kuigi juba detsembris ma vahepeal mõlgutasin mõtteid kudas enda 66 kilo kätte saada sellega, et teha keefiri päevad vaid ja vett tarbida. Kuskil 6 päevaga oleks kindlasti 2,8 kilo maha tulnud ja ma oleks enda unistuste 66 kaalule saanud. Siis heitsin selle mõtte kõrvale kuna ma oleks peale näliutamist selle kohe tagasi õginud nagu loom ja siis oleks ma ikka pettunud olnud.
 Detsembri põhjal ma tegein kindlaks ka selle, et minul ei ole võimalik kaalu7 alandada ilma liikumiseta ja ainult toiduga. Kuna ma siiski ei suuda ainult 1299 kalorit süüa ja liikumine annab võimaluse ikka normaaselt toituda ja asi ikka liigub kuskile.
Esmaspäeva mõõdan ma ennast ära ja kaalun ära ja siis võib alata eesmärkide poole püüdlemine. Tegelikult ma alustasin tänasest juba jälle aga hommikul polnud mul võimalik ennast kaaluda enne söömist siis esmaspäevane tulemus läheb kirja. Vahel ma kirjutan siia ka kudas mul läheb ja kaua mu motivatsioon laes see kord püsib.


- Ma usun, et kõik on võimalik kui vähegi endasse uskuda!



No comments:

Post a Comment