January 04, 2015

See kord olin piisavalt taibukas.

 Härra M sõidab kolmapäeval jälle minema ja teadmata ajaks. Vähemalt läks hästi sellega, et jaapanisse ei läinud. Norra ikka tunduvalt lähemal ja vähemalt ei saanud ma päev varem ta minekust teada. Ärge nüüd arvake, et ma tohutult õnnelik ja hüppan rõõmust ja plaksutan käsi kokku. Arvata võib, et ma olen suht pirtsakas hetkel ja see ei istu mulle eriti aga see kord on mul juba varem arvestatud mineku võimalusega ja oma jaanuari kuu graafik on koosatud Härra H vajaduste järgi. Kuna ta nüüd päris pikalt kodus olnud ( Terve detsembri ? ) ja ehk teisipäeval siiski joppab ja saab loa lasteaeda minna siis ma vist saan isegi tööl käia. Järgmine nädal veel nii hull pole kuna siis mul vaid 2 tööpäeva ja küll keegi Härrat hoida tahab, ma loodan.
Kahju on selles, et ma detsembris oli 239 tundi tööl ja ülejäenud aja kõik Häraa H investeerisin ja mul pole aega siiani olnud kohtuda inimestega kellega oleksin tahatnud klaas veini võtta ja maailma asju arutada. Küll ma selleks ka aja leian kuna jaanuaris mul vaid 156 töö tundi ja graafik on inimlik. Põhiline, et Härra H kooli saab viidud , saab kopsuarstil käidud ja mõneed teisd vajalikud käigud ära tehetud ilma, et graafikut vahetama peaksin.

 Kui kõik plaanis jookseb nagu mul hetkel on paika pandud siis peaksin ikka piisavalt trennitada ka saama ja kui rühmatreeningus käia ei saa siis võtan lihtsalt ennast kodus rohkem kokku lõpuks jälle.

 üldiselt kavatsen ma vaikselt ja rahulikult enda elu võtta ja mitte enam põdeda asjade pärast mida ma pole suuteline muutma. Muudan neid asju mida annab muuta ja elu on nagu lill. Enda väljas käimiste pärast ma väga ei põe kuna nagu viimasel ajal tundub ma ei käigi kuskil. Istun kodus , küpsetan kooki ja naudin elu. See täiskasvanute elu on täiesti meeldiv kui on piisavalt tegevust. Oeh , peas, et Härra H tervis vastu peaks ja mul jälle rahalist auku sisse ei tuleks kuskilt. 


 Selline Mammu igatsus on hetkel peal. Tahaks kohe hirmsasti oma Mammut!



- Kõik elus oleneb meist endast. Olen piisavalt taibukas, et vaid endale kindel olla.

No comments:

Post a Comment