January 17, 2014

Eesti ajakirjandus ei tunne piire.

 Ma kohe hommikul vihastasin postimehe ja delfi peale. Mis kuradima õigusega nemad kirjutavad,et Tartus hüppas 9 korruselt alla 16 aastane neiu.Kas nende mõni sõber/sugulane või tuttav on võitnud ise endalt elu`? Loodan,et mitte kuna selline lein on kõige raskem,kõige keerulisem mõista.Olen elus läbi elanud mitu erinevat leina,põhjuseid on erinevaid olnud miks lahkutakse elust.Siiani 6 aastat,2 kuud ja 17 päeva on mul raske leppida asjadega,vahel kõledal õhtul mõtlen ma siiski mis siis kui...Olen mõelnud tihti kui oleksin sellel päeval vastanud enda telefonile,või kui oleksin üritanud rohkem inimest aidata kui jnd. Präeguseks hetkeks olen ma elanud läbi kõik 5 leina faasi aga siiski mitte ei suuda unustada.Teistega on need faasid kudagi kiiremini saadaud läbitud kuna asjadele on olnud minu jauks aru saadavad põhjused,informatsioonid seedimine on kergem ja tänu sellele kergem leppida ja hüvasti jätta.Saan aru kui inimene sureb vanadusse,ta jäeb vanaks ja lihtsalt tema keha ei jõua enam töötada kui isegi hing ihkab elamist.Saan aru kui inimene sureb üledoosi kuna tal on haiglane vajadus põgeneda realsusest imedemaale ja suuda enda doosi paika panna.Kõhatan ja ütlen,et see on vaid inimese enda lollus püüelda parema olemaise poole kasutades selleks kõige kergemat viisi,näitab inimese nõrkust.
Saan aru kui inimene sõidab ennast autoga suurel kiirusel surnuks kuna vajab adrenaliini ja see tema vajadus adrenaliini järgi lõpeb inimeste pisarate ja valudega,saan aru,et vahel on inimesed julmad ja kurjad tahtlikult kustutavad kellegi eluküünla kuna nemad arvad,et see õige.Juhtub õnnetusi kus inimene on valel ajal vales kohas.Minu ülemõtlev aju ei suuda siiski aru saada kust võtab julguse inimene võtta õigus minna sinna kuhu paljud tahavad aga vähesed julgevad.Kudas saab keegi lüüa käega , kudas ta suudab mitte mõelda inimeste peale kes teda leinama jäevad...Loodan,et siiski seal on parem kui  siin ja kõik mu valatud pisarad pole ilma asjata.

 Käsime Neiu Lauraga eile jälle trennis. Me olime kohe väga tubli! :) Härra H imevanaisa tuli koju ja nüüd laps tunneb ennast palju paremini,vanaisa vist ka.


- Õnnelik!

No comments:

Post a Comment