January 21, 2014


 Kuna mu isa on tagasi siis mu internetis olemine on tunduvalt vähemaks jäenud kuna ma pole siiski ruuterile eriti paremat kohta leidnud,et internet minu tuppa leviks piisava kiirusega,et mind pidevalt internetist välja ei viskaks nii,et tundub nagu mul oleks ilge tähelepanu  vajadus Skypes.



 Viimasel ajal on mul jälle olnud aega raamatuid lugeda,et saaksin endas paremaks inimeseks muuta.ühes raamatust jäi mulle meelde lause mis iseloomustab vist minu emotsioonide tuimust.Võimetus kiindumust väljendada üks emotsionaalse tuimuse avaldusi.See ei pidanud ainult mehi iseloomustama vaid üpris tihti pidi see just naisi vaevama.Lahendus pidi olema üpris lihtne -südant ümbritsevad köidikud tuleb lõdvemaks lastma.Uuringud on näidanud,et keskkonnas,kus lubatakse väljendada oma tugevaid tundeid,saab ravida isegi pärast rasket traumat tekkinud emotsionaalset kaost. Ühesõnaga mul on alati olnud tunne,et endasse hoides on palju kergem ennast terveks teha ja üle saada traumadest aga tuleb välja,et hoopis endast välja rääkides saavad asjad kiiremini korda eneses.Eks ma siis proovin edaspidi elades olla rohkem avatum.Kuigi keegi küsib siis vastan ausalt ilma ilustamata ja varjamata tagamaid miks asjad nii läinud on nagu need on.Tuleb loobuda barjäärist enda ja inimeste vahel natukene väiksemaks teha. Aus tagasiside on empaatilise intuitsiooni arendamise ainus abinõue.Selle seisundis on inimene kõige ausam ja on valmis rääkima asjadest mis pole just nende lemmik teema aga igal inimesel on vajadus enda sisse kogunenud pahnast lahti saada ja kellegi teise samalaatseid kogemusi kuulda. Samas alati olen ma väga realistlik probleemide lahendamisel ja olen märganud,et inimestele ei meelde alati kuulda tõtt hetkedel millal neil on ebameeldiv emotsioon on.Samas on alati tõde parem kui ilus vale.Ükskõik kui ilus see ka on teeb see lõpude lõpuks rohkem haiget see kui kohe lahendada asjad õigesti ükskõik kui ebameeldiv see on.Samas ka positiivsetel emotsioonidel on alati palju tugevam võim kui negatiivsetel ja sellest olen ma viimasel ajal aina rohkem aru saanud.



- Maailm on täis positiivsust.

No comments:

Post a Comment