August 18, 2014

Käisin doonoriks.

 Käisin täna doonoriks ja esimest korda 7 vereloovutamise järgi on mul nõrkus ja sitt olla. Mu tark ema arvas, et kindlasti on seotud see kaaluga. Kuna mul on täna metsik väsimus ja nõrkus siis isegigi mitte vihmane ilm ei tee mind eriti kurvaks kuna arvatvasti mul poleks jõudu minna Härra Hendrikuga õue. Eile nagu oleksin olnud ettenägelik ja ostsin talle uue multika. Nüüd siis istume siis üks ühel diivanil, teine teisel diivanil ja naudime vihmast ilma kodus. Kui mul oleks viitsimist siis ma teeksin endale suure tassitäie rohelist teed mee ja sidruniga. Kuna igakord kui ma püsti tõusen hakkab pilt silmade ees virvendama siis ma parem ootan sellega kuigi sellest võib-olla hakkaks isegi parem kuna mesi annab energiat. Hakkabki kätte jõudma see pime ja sombune ilm kuna tegelikult on ju kohe september käes. Selle juures on ainuke mõnus asi see, et saab pimedas toas küünlaid põletada ja see küünlavalgus hämarus annab meelele võimaluse minevikust häid asju meelde tuletada.


 - elu on seiklus.

No comments:

Post a Comment