August 12, 2014

Kudas Marist pehmo sai?

 Istun juba teistpäeva nii, et blogger.com on avatud aga ei oska kohe mitte kui midagi kirjutada. Mul on miljon mõtet peas aga ma lihtsalt ei oska neid loogiliselt siia ülesse kirjutada, arusaadavalt ja selgelt. 


 Eile sain emalt linnaloa ja võite kolm korda arvata kus ma enda kvaliteetsed 3 tundi veetsin ? Õige vastus on :'' Peiku diivanil vedeledes.''  Üldiselt oln ma viimasel ajal arvastanud, et suhtes olemine polegi nii imeline nagu kõik arvavad ja ma olin lihtsalt unustanud ära suhte juurde kuuluvad asjad. Esiteks peab jalguraseerima pidevalt. Üksi olle on hea kui ei viitsi seda teha siis tõmbad pikad püksid jalga ja mõnuled enda karvaste jalgadega nii kaua kui laiskus üleläheb ja ennast inimsena tunda tahad jälle. Siis teine kindlasti minu jauks keeruline on mu tekkinud unevõlg mis aina kasvab ja kasvab. Selleks, et saaks Peikuga kvaliteetaega veeta tuleb laenata oma uneaja arvelt aega. See tähendab seda, et pean rohkem tarbima kohvi, et mõte liiguks ja pidvalt kinni ei kiiluks. Siis ei tohi kindlasti unustada seda lollakat irvet näos ja seda pehmoks olemist mis on ebaharilikult mõnus isegi. Ainult intelikents kahaneb igapäevaga ja pilk elule  muutub aina roosamaks ja roosmaks peale iga koos veedetud ajaga. Mulle isegi võibolla meeldiks täielikult neid emotsioone tunda kui hirm elult jälle peksa saada mu kannul ei kõnniks ja suudaks jäta maha mineviku varjud lõplikult.

 Ma olen kiidunud veel ühte kohta ja see on Kohala. Ma armastan lihtsalt istuda hommikul esimest suitsu kimudes terassil koos kärbestega ja kuulata täieliku vaikust. Vaikuse katkestab vahel lehmade muutamine kaugustes olevas laudas aga siiski. Lasta soojal päikesel endale süstida d-vitamiini ja positiivsust. Mulle meeldib õhtul ükskinduses valget veini juua seal samas terassil kui teised enda patte saunas käies välja vihtlevad. Mull meeldib ärgata hommikul palavas toas madratsil, mul meeldib vaadata telekast  vaid 6 kanalit ja kõige rohkem meeldib mulle selle koha juures see, et ma tunnen ennast sal peagu alati õnnelikun, nii kuradima õnnelikuna.


- varsti saabub sügis värvilist lehtedega.

No comments:

Post a Comment