August 12, 2014

Ma ei oska lennata.

 Kui ma eile siin hädaldasin, et mul on tekkinud unevõlg siis asi on ametlik ja ma enam ei suuda magada kuna olen nii väsinud. Mul on seda paaril korral enne ka olnud ja see kord ma lihtsalt ootan restarti enda ajule ilusasti vaikides. Läksin eile kell 22 magama ja hopsti olin olin 6.40 üleval. Alguses üritasin veel natukene sundida ennast magama aga mida ei ole seda lihtsalt pole. Samas ma ei saa öö üle kurta kuna ainult 2 korda ärkasin ülesse ja ainult ükskord oli unehalvatus. See kord lihtsalt joppas võinii.


 Õnneks on mu maailmanaba ka unetus ja nii me siis veetsime hommikul voodis rääkides aega. Pidin tõdema, et ma pole just kõige teravam pliiats kuna kõiki multikategelasi ma ei tea. Peaks ennast rohkem harima ja kursis hoidma rohkem ennast tähtsate asjadega.
 Lõpuks vedasin ennast alla ja võtsin ühe kosutava kohvi ja nii võis järiekordne imeline päev alata. Mulle meeldib teadmine, et peale tänast ei pea ma veel 2 hommikut kiirustama tööle ja lasteaeda. Viimasel ajal ma ikka ja jälle avastan, et ööpäevas võiks 24 tunni asemel olla 30 siis ma jõuaksin kõik asjad ära teha mis ma tahaksin ja ma ei peaks üldiselt üldse kiirustama ja jooksma. 


- unine kuri Mari.

No comments:

Post a Comment