August 15, 2014

Tunnen ennast paksuna.

 Ma tunnen ennast kohutavalt halvasti kuna olen võtnud juurde 1,5 kilo. Teate kui kaua mul sellise maha võtmiseks aega läks? Tervelt peagu kaks nädalat pingutusi ja ma lihtsalt olen selle juurde õginud rämps toiduga. Ma olen endas pettunud, kuri enda pihta ja tagatipuks sõin kaks pehmekaramelli kommi suurest kurvastusest ja nüüd olen veel kurjem enese peale. Nüüd mõelge kõik, et mis see ikka on ega see kuskilt välja ei pasita aga minule tundub, et see kõik on rasvana mu kõhupeale kogunenud ja nüüd mu kõht on sada korda suurem kui enne. Ma ei saa täpselt üelda mis ajaga see juurde tuli kuna viimasel ajal suurest laiskusest pole julgenud ennast kaaluda kuna seal midagi head poleks olnud. Täna ajaviiteks ronisin kaalule ja sain kohe kurjaks, väga kurjaks enda peale.
 Kuna viimasel ajal vabadel päevadel ma eriti vett pole joonud ja toitumine rämpsust on olnud õhtusel ajal ja liikumine on kergelt 0 siis pole mitte midagi imestada ka eriti. Luban endale, et homset hakkan ma jälle kõndima rohkem. See tähendab seda, et 11 km tööle ja see kulutab kuskil 500 kilokalorit mis on kindlasti kasulikum kui 0 kulutada. See rämps milleta ma olen suurepäraselt siiani hakkama saanud kukub jälle nulli kuna sellest saab vaid kaalutõusu ja vinnid näole. Ükspäev ma just kurtsin Peikule, et mul sellised vinnid näos nagu ma oleksin 12 aga näetsa nüüd alles panin pildi kokku, et see on sellest veinitamisest ja rämpstoidust tulnud mulle. Oeh, ma olen nii kurb, kohutavalt kohe.


 Eile mul oli Peikuga kohting käisime söömas ja kinos. Ilm küll lasi meid räigelt üle aga siiski oli hea, kohe vägaväga hea.
 Ükspäev avastasin ma jälle, et mul on suured raskused eneseväljendamisel.


- lähen peksan pead vastu seina.

No comments:

Post a Comment