August 30, 2014

Pirtsutavad sõbrannad.

Reedel käsin õue, kuulasin head muusikat ja nägin häid inimesi. Ammu polnud kuskil räppi kuulamas käinud ja näinud ka selliseid inimesi kes sellega seotud on. Koht iseenesest oli väga mõnus kuigi nii väiksesse ruumi oli palju inimesi mahutataud aga samas isegi seljas elavad inimesed olid mõnusad. Preili Janeliga sai nalja nagu ikka kui me kohtume, selkond kasvas suuremaks kui plaan oli.
 Siiski olen ma solvunud, et mind räigelt lihtsalt üle lasti ja väidetavalt koju mind aga vaata kui naljakas, et 2 h pärast kohtud uuesti inimesega. Eks ma olen nii igav inimene, et tuleb joosta teiste juurde ja mulle näkku valetada. Mis inimene ootas, et hakkan saltosi tegema, et tal huvitavam oleks? Või oli see väike armukadedus, et maailm tema ümber ei pöörle? Tean, et veits lapsik on minust soluda aga ma tegein seda siiski. Tõesti on see tõsi, et mul viimasel ajal aega vähem kui enne. Esiteks kuna ma tõesti soovin enda lapsega koos olla siis oleks minust vale pidevalt jätta ta teistele hoida, teiseks veedan ma tõesti aega oma Peikuga aga ma leian ka sõprade jauks aega ja pole tarvis tujuteda sellepeale. Mis ma peaksin elulõpuni olema nüüd vaba sellepärast, et teistel pole suhet? Või, et nemad tunnevad ennast kõrvale jäutuna või neil on igav? Ma ju ei tea.
 Laupäeval olin ma '' natukene'' kehva tervisega aga tulime kohalasse. Kõige pealt sõin ühe imelise statoili purksi, jõin ühe siidri ja magasin ja tervis läks ikka kohutavalt palju paremaks. Õhtul vaatasime kohustusliku multikat tv3 ühes koos ja ma pean tõdema, et Rampuntsel on väga armas multikas. Peale seda tuli videvik mida ma isegi olin varem näinud aga siiski kõlbas vaatata. Kuna mul oli unevõlg siis oleks mina juba tahatnud magama minna kella 22 aga siiski pidasin truult vastu.

 Nüüd istun siin Imedemaal joon kohvi ja söön enda lapse poolikut võikut. Elu on ikka üpris kummaline ja iial ei tea mis järgmiseks juhtuda võib. Kuna öösel ma magasin hästi ja alkohooli ei tarbinud siis täna tunnen ma ennast suurepärasena.

  Tegelikult võiks mu laps nädalavahetusel osata magada kauem kui kella 8. See meeldiks mulle hirmsasti, vahel tahaks magada kauem.


- Pühapäev see on alati parem kui värisev laupäev. 

No comments:

Post a Comment