September 15, 2014

 Oeh pikk vahe on JÄLLE sisse jäenud kuna ma olen maailma laisem inimene ja ma pole kindel kas ma üldse oskan blogida. 

  Selle vahe suurim tippsündmus oli kindlasti see, et minu kõige kallim läks kooli, Audentese lastekooli. Maksan selle eest valusalt palju raha aga samas see on vundament tulevikuks.  Üpris valus oleks hiljem tõdeda, et igakuine 68 eurot maksimine  tuulde ja mu laps ei õpi selle 32 laupäevaga mitte midagi või on veel lollim kui enne sinna minekut. 

 Siis käsime me üks nädavahetus kohalas koos kamba jõmmidega. Politsemuusiomit külastasime ka rakveres aga kahjuks lastele see erilist huvi ei pakunud. Vähemalt sain mina linnukese teha kui suurepärane ema ma olen, et ma Härra H ikka kuskile viisin.

 Batuudikeskust külastasime ka neljapäeval. Enne seda käsime Härra H poodides ja muretsesime talle kooliks vajalikud asjad. Koolikotti mis on minu arvates tohutult inetu aga temale niiniiniii meeldis. Veel nodi mis mind nagu ikka vaseks tegei ja elu on lausa seiklus võinii.

  Selle kaaluga läheb nii nagu läheb. Nädala sees olen ma metsikult korralik, aktiivne ja mida kõike veel aga siis tuleb nädalavahetus ja ma lihtsalt nullin selle kõik ära. Mul tegelikult mõlemal nädalal on kaal langenud nii, et täiesti maha kandmisele ma ei kuulu. Lihtsalt see võtab tunduvalt rohkem aega kui ma arvasin. Alguses läks ju kiiresti ja ma olin niiniiniii tubli. Eks vist ma vaevlen väikeses motivatsiooni puuduses käes...

  Siis käsime Peikuga perekond Kaljul külas. Eks see oli omakorda natukene naljakas aga jälle tõdesin, et mul on alati õigus.

 Sellel reedel saan ma jälle ilus olla ja pulma minna. Loodan siiski, et visatakse pruudikimp õhku ja ma püüan selle kinni. Ei mitte, et ma tahaksin plaaniliselt abielluda vaid kuna mul on paaniline hirm, et üks kradi mustlane needis mu hiljaaegu ära. Pärast seda lähevad asjad kudagi imelikult. Kui ma selle nüüd kinni püüaksin siis oleks mul vähemalt mingisugune lootus kunagi tanu alla saada. Kuigi peaksin siis otsima endale uue mehe kes oleks nõus loobuma enda perekonnanimest.
 Enne pulma minekut on alati midagi vaja. Mul on hetkel tarvis kingasi, selliseid ilusaid ja madalaid aga selliseid pole olmas või vähemalt ei ole mina neid veel leidnud endale.


 - no ei oska.

  

No comments:

Post a Comment