September 02, 2014

Teisipäev.

 Meil on Härra H selline komme hommikuti, et ta lehvitab mulle lasteaeda jäedes aknal ja saadab õhumusisi läbi klaasi. Täna hommikul taipasin ma, et tema silmist on kadunud see kurbus mind ära saates ja see tekitas minus hea tunde tööle tulemiseks. Ma ei pidanud jätma kurba last ennast ootama aknale vaid tõesti tal on lasteaias lõbus enda sõprade, mängude ja arendavad tegevusetega. Lõpuks on vist tema ise ka avastanud, et lasteaias on kindlasti palju lõbusam ja toredam kui toimetava emaga kodus. See ei tähenda nüüd seda, et ma viin ta igal jumala 5 päeval nädalas lasteaeda hommikul kella 07.00 ja lähen järgi 19.00. Mul on lihtsalt hea meel, et peale 3 aastat lasteaeda lõpuks talle meeldib seal nendel päevadel kui mina olen tööl ja tema töö on seal olla. 
 Meil on üks teine komme veel enne magama minemist üksteisele üelda, et me armastame teineteist. Iga lapse vanem peaks ütlema vähemalt üks kord päevas oma lapsele, et laps on talle kõige kallim. Mina vist ütlen kindlasti  seda talle rohkem, kordades rohkem. Selleks on ka selline imelik põhjus kindlasti kuna mina ei mäleta, et minu vanemad oleksid seda mulle üelnud, ma lihtsalt ei mäleta seda. Võib-olla oleks siis minu ja mu vanemate vahel olnud usalduslikum suhe kui nad oleksid üelnud. Meist keegi pole eriti selline kes näitaks hirmsasti enda emotsione tegeudes välja või ei oska näidata. Meil peres ei ole moes lihtsalt selline käitumine, pole kunagi olnud ja vist kui ei muutugi kui mina ise seda enda lapsega  ei muuda.

 Humanas on rotipäevad ja see tähendab seda, et nii vaene inimene nagu mina saab osta endale riideid siis. Eile kaubamaja humanat külastades sain endale kampsuni mida saab kleidina kanda või noh vähemasti retuusidega kanda, pepu on sees ja jalad pole paljad.
Täna külastasin Narva mnt oma ja sain endale väga korraliku välimusega mustad teksased, täitsa meeldivad mulle veel hetkel. Mudu on kindlasti humanas üle hinnatud asjad aga no 3.50 on üpris hea saada ilusaid asju. Kuigi rotipäevadeks on juba tavaliselt parem kaup ära ostetud aga siiski jopamise peale võib leida veel ilusaid asju. Igatahes hoitsin ma kindlasti raha seal käimisega kokku ja mul on nüüd rohkem teksapükse kui üks paar, pidu ma ütlen! Homme on mul vabapäev ja kindlasti on plaan käia oma 15 km ring ära ja tee peale jäeb nõmme humana siis peaks vist sinna ka sisse astuma ja mõne pärlilise ostu tegema. 

 Eile algas mu Peikul ülikool. Ma küll väga pole mõistnud seda, et kus inimene võtab jõu käia tööl ja selle kõrvalt lõpetada üks aste ja siis astuda veel kaheks aastaks ülikooli. Siiski olen ma rahul, et meist üks on haritud. Siiski ma olin arvestanud, et kuna nüüd meil ajaga veel kitsam ei kohtume me eriti aga näed sa nalja ta lihtsalt tuli mind eile tööle vaatama. Kuna ma vist hästi käitusin siis ootas ta mu tööpäeva lõpuni ja viis koju. See andis meile kohtumiseks ilma Härra H tervelt peagu 1,5 h aega. Kindlasti tema siia ilmumine tegi mu päeva paremaks.^^♦
 Esimese roosi mis ta mulle kinkis elas täpselt 3 päeva ja suri ära. Tegelikult oli see osaliselt lihtsalt välja pressitud roos kuna võõrad poisid mulle alkoholi kinkisid siis pidi tema mulle ka midagi kinkima.
 Teise roosi kinkis ta mulle ühel pühapäeval 16 päeva tagasi ja ta näeb ikka väga ilus ja värske välja. Ju vist hoolimisega kingitud, et nii kaua vastu peab.


- Maailma halvim inimene.

 


 

 

No comments:

Post a Comment