October 13, 2014

Kohv on saatanast.

 Mul oli kolm vabapäeva järiest ja see oli suurepärane lihtsalt!
Reedel viisin hommikul Härra H lasteaeda, nautisin enda kohvi ja jooksin bodypumi mis andis päevaks piisavalt hea energia. Pärast jalutasin poodides ja pidin endale jälle soetama oma olematu raha eest natukene pesu, et tunda ennast naiseliku naisena. Tõin postist enda uued saapad ära ja kas saate aru mahuvad lausa mulle jalga. Hetkeks juba villidgi saadud neist mis on ju nii rõõmustav! Pärast oli kosutav 1,5 h lõunauinak ja kella 16.00 venisin lasteaeda härrale järgi. Arutasime maailma asju ja jaluasime koju ja nautisime ilma ja värvilisi lehtesi. Õhtul kirjutasin Härra tähti ja värvis pildikest Inglis keele tunniks ja mina kraamisin meie tuba, et me saaksime ühe õhtu korras toas olla.
 Laupäeval olin ma julm ja saatsin Härra H multikaid vaatama ja venistasin tervelt kella 8 enda und. Nautsin kohvi, käisin pesemas ja võtsin aega endale. Kuna Härra on mul natukene laisk siis moosis ta vanaisa ära, et kooli autoga saaks ja me jõutsime ilmselgelt natukene liiga vara. Käsime Selveris ja kosutasin Härra H sõõrikuga, endale müslibatoonikene. Jätes laps tarkust omandama jalutasin mina veits ringi , sihitult ja ilma sihtkohata. Kuulasin muusikat, mõtlesin enda mõtteid ja tegein avastusi enda ja teiste kohta. Siis sai koosolekul käia koolis ja teada saada, et ikka kõik rühmad kus Härra H käib on rasked lapsed. Peale poole tunnist istumist eriti targemaks ei saanud aga sai lapse kätte ja võisime kodu poole minna. Oeh kudas mulle meeldivad lõunauinakud vabal päeval ja veel piisava pikusega on alati head! Õhtul kohtsuime Preili Pille ja Härra Stennuga ja jalutasime niisama ring meie kaunis kodukandis, sai pläkutada ja lapsed rahmeldada. Laupäevad on tv3 multika päevad ja Härra H sai filmi vaadelda, mina niisama vedeleda diivanil ja rohelist teed juua.
 Pühapäev on alati kõige halvem päev kui esmaspäev on tööpäev. Kohe kurb on siis aga see kord tahatsin ma head pühapäeva ja ma sain selle. Käsime Härra H tervihoiu muusiomis ,kehrwederi kohvikus kooki ja kakod söömas ja jalutasime vanalinnas ja vestlesime sellest kudas temast kuningas saab. Koju jõudes olime mõlemad väsinud tegusast hommikust ja meile kulus uinak ära. Kuna siiski ikka veel maadlen ma veel enda kilodega lõppes õhtu 10 km jalutuskäiguga mis oli lihtsalt suurepärane lõpp puhkamisele.

 Täna on esmaspäev ja ma istun jälle tööl. Hommikul vantsisin 10 km tööle , jõin head rohelist teed ja päev oli valmis algama. Mainimata ei saa jäeda ka kaal langeb jälle ja seisaks on murtud selleks korraks. Tasa ja targu numbrid muutuvad väiksemaks. Tead küll seda, et kes kaua sõuab see kaugele jõuab kui just aerud ära ei mädane vahepeal. Motivatsioon on jälle laes, leitud võimalus kudas oleks aega ja kõht on täis ja tuju on hea!


- Sügis , see meeletu sügis.

No comments:

Post a Comment