October 09, 2014

Kudas õpetaja arvas, et Härra H on hüljatud.

 Eelime nädal juhtus meil suur õnnetus kodus nimelt kohvimasina kann läks katki. Ema oli hüsteerias, isa istus nukralt diivanil ja mina olin raskes leinas. Kohvimasin meil selline hea iseenesest. Tund aega peale kohvi valmis saamist hoiab veel ennast sees ja siis lülitab automaatslt ennast välja, kohvikann piisava suurusega, et kõik saavad ühest masinast kohvi ahmatud endale hommikul kõik. Truult meid ikka aastaid teeninud ja siis äkki selline suursuur õnnetus. Esimesel päeval jõime presskannu kohvi , teisel päeval tõi isa enda autost kohvimasina, kolmandal päeval toodi keldrist ära üks masin mille vend oli emala andnud kui endale vägevama masina ostis. Ema ja isa käsid aga poest poodi oma katkisekannuga ja üritasid leida asendust, et ikka oma truud sõpra saaksime kasutada. Ühel õhtul arutasin emaga, et paneme kõik rahad kokku ja ostame kohe vägeva kohvimasina siis ema kurtis kui kallis ikka see on kui osta korralik ja mingit kakat pole mõtet osta. Eile käsid nad isegi tondil kuskil esindus poes ja seal üeldi neile, et tellimisega saab aga läheb aega 1-2 nädalat ja maksab 30 eurot. Nad loobusid võimalusest ja otsustasid venna oma nii kaua kasutada millal rikaks saavad ja uue ostmiseks piisavalr raha. Arvatvasti juhtus see täpselt 30 minutipärast Magistralis kui soetasid endale 999.- eurose kohvimasina koos kõikide lisadega. Ema küll väitis, et said veel 10% alla sellest summast aga mina saan siiski hinnaks 900 eurot ja alles mõnipäev tagasi oli see liiga kallis väljaminek. Ema ka väitis kudas isa ostis selle ja tema oli peaaegu nagu selle vastu aga see oli siiski nagu peaaegu ainult. Mida hekki 30 eurone kann oli kallis osta tellimusena aga 30 korda kallim kohvimasin on kökimõki? Rõhutan ka sellele, et see ei võetud järelmaksu vaid lihtsalt mindi maksti välja ja kodus oli veel õhtul süüa ka. Aga siiski kas ma pean nüüd kohvi juues rahamaitset tundma? 
 Igatahes kui üks usin müügimees tegi head tööd ja arvatvasti järgmise kuu müügipreemias see kajastub heas boonusena istus Härra H lasteaias kuna vanaema ja vanaisa unustasid talle järgi minna. Saate aru ? Kasvataja helistas mu emale ja küsis kas Härra H läheb valverühma või keegi ikkagi tuleb talle järgi. Mul on elav pilt silmade ees kudas kasvataja juba lohutas last kudas keegi lõpuks ikka järgi tuleb ja kui omad vanemad pole siis turvakodu tädi kindlasti. Ema ütles küll, et tal oli see meeles aga poes läks lihtsalt nii kaua aega ja no siis juhtus. Siis tormasid 5 minutiga lapsele järgi kes seisis õueriietega lasteaia maja kõrval ja ootas nutuklimp kurgus vanaema ja vanaisa. Õhtul ta küsis ikka üle, et kas homme on vanaemal meeles järgi tulla talle.

 Täna hommikul tegin ma patu ja tulin vaid 8,5 km jalgsi kuna buss seisis peatuss ja mu kee loli vestil ja bussiga tundus nii ahvatlev sõita. Ma siis tegein 4 kiiremat sammu ja saingi peatuse sõita, nii mugav oli lausa. Homme läheb Härra H lasteaeda ja mina teen kosutava bodypumpi ja sellele järgi kohe selg/kõht trenni. Mul on tunne, et mu kõht on väiksemaks jäenud kuna kampsun pole enam nii ümber aga ootan truult 16.10 ära kui on mõõtmispäev taas. Eelmine kord oli kõhult kautanud 2 cm aga siis ma polnud nii usin ka. Kokku olen ma kõhult kaudanud 23 cm aga noo natukene sooviks veel, et need sangad ei pressiks kleidi alat nii välja. Minu õnnis koht on mu kõht mis peegeldab täpselt seda mida ma söön aga nüüd peale 10 kuud peegeldab tunduvalt vähem kui enne ja loodan, et 4 kuuga veel vähem.

  Mul tuleb 3 vabapäev , kolm tükki järiest ja ma olen niiniiiiii õnnelik selle üle. Äkki õnnestub mul ühel hommikul natukene kauem magada kui kella 06.30. Selle unega on üldse viimasel ajal nii, et ma tahaksin voodis vedeleda kauem kui see mul hetkel võimalik on või päeval teha mõnusa uinaku ilma, et ma peaksin pärast kuskile tormama ja saaksin et terve päeva tuduriietega kodus ringi käia ja mõelda, et mugavamaid asju maailmas olemas pole.

- Tähtede poole , aina tähtede poole.

No comments:

Post a Comment