October 08, 2014

Miks homod lapsi ei tohi saada?

  Minule lihtsalt ei mahu pähe miks ei tohi homod lapsi saada?! Parem kaks isa kui üks sitt ema. Okei tõesti kui nüüd Härra M tuleks ja teataks, et tal armastus teise mehe vastu ja hakkaks temaga koos elama siis ma seda ei aksepteeriks. Miks? Ilmselgelt jäeks mul tunne, et 5 aastat kooselu minuga oli nii kohutav, et ta pidi lausa pärast seda vahetama seksuaalset orientatsiooni. Parem kaks head ema kui üldse ilma isata kasvada. Tegelikult läheb lapsel tarvis kahte vanemat rääkige kõik mis teie tahata aga see on minu arvamus. Laps õpib oma vanematelt sünnist saati käitumis mustreid ja kui tal on ainult üks vanem siis näebki ta vaid ühesuguseid käitumist ja iseloomu ja tema silmaring jäeb kitsaks. Minul on palju kummalis harjumusi aga sama moodi on Härra M neid, mul on tohutult palju vigasi ja Härra M on neid ka. Kui jälgida Härra H mõndaega siis on temal meist mõlemast üpris palju asju külge hakkanud. Ma just ei ütleks, et kõik oleks imelised valikud olnud aga kui on siis on. Mõnda asja ma üritan taltsutada aga üldiselt kui tal poleks kahte vanemat olnud siis oleks talle jäenud külge ainult minult õpitavad asjad ja seda teame me kõik, et vahel on mul puudulik iseloom. 
 Jah tõesti meie ühiskond ei ole veel valmis selleks, et homod kapist välja tulevad ja hakkavad peremustreid looma aga enne ei saagi valmis olla kui see ei juhtu. Inimesed on kitsarinnalised ja räägivad kodus lastele kudas kõik homod on nõmedad jnd. Sellepärast lähebki see sama laps lasteaeda/kooli ja narrib seda last kellel on kaks ema. Laps ikka õppib seda kodus. Mind ei häiri paarid kes on ühestsoost nii kaua kui nad minu silmade all ei näita kui kirglik suhe neil on. Mind ei häiri teadmine, et kodus võivad nad teha igast rõvedaid asju aga samas '' tavalised'' paarid on ka kindlasti kodus kirglikult rõvedad. Mulle ei meeldi ka '' tavalised'' paarid kes oma kirge kõigile välja näivad võimalikult avalikus kohas. Vabandan ma ise olin mõndaega sama sugune aga siiski on see ükskõik kelle poolt üpris nilbe kui minnakse selkonda ja siis imetakse üksteise mokasi terve õhtuläbi ja kõlab matsutamis hääl. Arvan, et homost paarid on rohkem valmis last kasvatama kui tavalised noored paarikesed kelle kaitsevahend õigelajal välja tõmmata alt vedas. Kindlasti on neil lapsele rohkem pakkuda nii materiaaselt kui vaimselt, kindlasti nede elujärg on kindlustatum kui paljutel teistel paaridel kes lapsi saavad. Nemad ei saa minna ise saia ahju küpsema panna vaid peavad läbima pika lapsendamis kadalipu kus tehakse ikka kindaks kas nad realselt on suutelised kasvatama last. Kui targad tädid ja onud otsustavad, et neil on selleine võimalus olemas miks siis meie näpuga peame näitama ja narrima ja vastu olema? Miks ei või neil hästi minna?

- Brrr, ikka väga külm on.



No comments:

Post a Comment