October 08, 2014

külmaks kisub.

 Eile me ei käinud tervishoiumuusiomis kuna ma olin l liiga laisk ja kodus oli miljon asja teha. Kindlasti siiski me võtame selle nädalavahtusel ette ma usun. Käsime poes, tegime süüa ja olime niisama kohuavalt meeldivad inimesed kahekesti.
 Õhtul oli mul trenn ja Härra H sai lastehoius olla. Vanaema ja vanaisa küll tahatsid teda ise hoida aga tema soovis niiniinii väga minuga kaasa tulla. Positiivne on see, et see kord olen ma suuteline liikuma normaaselt. Kõndisin just 11 km tööle ja mõtlen, et elu on ikka kradima ilus kui tahta. Inimesed imestavad aina, et kudas ma jäksan hommikul vantsida 11 km. Tahad teada kudas? See on ainuke aeg minule ja minu mõtetele päevas kus ma ei kuule enda lapsele, enda tööle või enda sõpradele ja kus pole ühtegi draamat. See 1 tund ja 30 minutit on minu aeg minule endale. Kuna ma istun tervepäeva peagu 11 h järiest siis pean ma natukene pingutama selleks, et kulutada kaloreid ja mis on parem kui mõõduka tempoga muusikat kuulates tööle jalutada?

  Täna on juba kolmapäev ja ma olen see nädal juba ühes bodypumpis käinud ja ühe mõnusa kiirkõnni teinud, toitunud piisavalt ja hästi. Muide ma tegein eile maailma parimat porgandisalatit endale. Majoneesi, porgandi ja küüslaugu salat on suurepärane lihtsalt mu kuivikleiva peale rohelise tee kõrvale. Üldiselt mul enam ei tule nii palju juukseid ka peas ära, et ma igapäev kardan kiilakaks jäeda.
 Vahel ma mõtlen, et kui ma lõpuks olen enda kehaga 100% rahul millele ma siis enda energiat kulutama hakkan ja millele siis keskendun. Ma olen juba hetkel endaga rahul, üpris rahaul võrreldes sellega mida peeglist nägin 2014 aasta jaanuaris. Kas siis on aeg käivitada aastaid idanenud plaan väike etevõtlus kohta mille kohta olen palju informatsiooni otsinud läbi aastate aga on puudunud julgus teha kuna kartsin läbi põleda. Hetkeks olen ma aru saanud, et raskused on selleks, et neist õppida ja neid ületada. Inimene õpib ikka asjadest mis nihu lähevad kõige paremini kui tal on tahatmist midagi üldse elus õppida.
  

- Sa ei lahenda probleemi, kui mõtled nii nagu seda teevad need, kes selle probleemi lõid.

No comments:

Post a Comment