January 07, 2015

Ei ma ei lähe jälle paksuks ja Härra H ei saa suureks vennaks.



  Me tulime eile kapist välja Härra M ja selle peale arvasid inimesed, et me hakkame last taas saama. Ei see pole nii ja plaanik kohaselt üritame me selle nädala lõpuni hästi läbi saada. Kudas juhtus? Ma arvan, et me oleme lihtsalt targemad kui kaks aastat tagasi. Vähemalt mina olen ja ma loodan, et Härra M on selle ajaga midagi õppinud. Tegelikult puudub mul üldiselt nägemus kudas me oma suhteid klaarima hakkame kui mina olen siin ja tema täna õhtust jälle norras. Ma isegi ei tea mis meist saab ja kui kaua meie egod üksteisele jalga ei jäe. Ei ma pole naiivne ja ma ei usu, et tema on kohutavalt muutunud ja me kunagi enam ei tülitse ja igavest ja õnnelikult koos. Noo koos me peame olema kuna nüüd see avalik. Asi susises juba mitukuud ja siis jälle tülitsesime ja siis loksusid mingine hetk asjad paika lihtsalt. Kindlasti see kord ma võtan seda asja hoopis teistmoodi kui eelmine kord kuna selle ajaga mis me üksteist huiasime sain mina aru, et ma olen suuteline last üksinda kasvatama ja enda eluga hakkama saada. Pole seda minu poolset sõltuvust ja klammerdumist mis kindlasti kunagi ajas teda närvi.  Loodan, et tema on suuteline piire tajuma paremini ja suutline probleemidest rääkima mitte, et me mängime seda huvitavat mängu :'' Arva mis mul viga on.'' Muide ma olen ka selles übris osav muide.
 Vahel on nii, et sa hakkad lihtsalt asju nägema teistmoodi peale mingise asja juhtumist elus. Kindlasti oleme me oma proteedid ümber hinnanud siin aastatega , me oleme isegi probleemidest rääkinud. Võite plaksutada meile kui soovite. Asju võtma ehtekel väga selgelt mitte ei ela kuskil maailmas kus roosad prillid ees.
Asjal on kaks poolt kas tuleb välja või ei tule asjast välja. Me mõlemad peame pingutama ja vist teeme seda ka . Eks elu näitab mis saab või ei saa.
 Mõni asi küll väga rasvase armi hinge jätnud ja unustamine pole mu suurim omadus aga siiski...
 Tean ka seda, et kui see kord läheb asi metsa siis on oht, et me isegi ei suuda mitte normaaselt kui kaks täiskasvanut kunagi suhelda ja last jagada. Koos me ei ela , tundub, et isegi mitte ühes riigis aga me kurameerime. Ükski otsus ei tule ülepea kaela ja asjad lähevad nii nagu minema peavad.Õnneks me Härra M väga ajukääbikud ei ole ja saame ka sellest aru, et me oleme üksteisele suhteliselt palju hinge situnud aastatega. Meid kindlasti mõistetakse palju hukka kuna see kudas käitusime pikalt oli väär aga samas teeme meie ise enda elu otsused. Kes ei riski see šhampust ei joo.

 Nii trenni juttu ka siis natukne . Esmaspäeval käisin siis bodypumpis, arvake kes valutab nüüd? See valu on karistuseks, et kaks kuud olin laisk ja lohakas.
 Mõõtsin ennast esmaspäeval ära ja nüüd 19.01 jälle uus möötmine ja vaatame kas minu plaan aitab cm kautada. Reedel saab jälle trenni minna, kava on kergemaks muutunud muide aga samas lihased annavad tunda, et aitab.


 Kaal : 68
 Kõht : 91
 puus : 92
 Käsi : 27
 Reis : 51,5

Eks kahe nädala pärast kirjutan siia uuesti, et teada saada kas läks mõni cm ära ka.
Kuna mu jalad valutasid täna nii hullusti siis pidin kiirkõnni lükkama homseks. Loodan, et siis kergem ja parem see olemine jalgadel. Omale esitatud välja kutsed õhtul teen ikka ära ega sellepärast, et valus on ei saa ju lõplikult alla anda.


Üks täiskasvanuks saamise eeliseid seisneb selles, et aasta aastalt aina vähem ja vähem hoolid teiste inimeste arvamusest.    - Tibor Ficher

No comments:

Post a Comment