January 12, 2015

Keha hoiab vett kinni.

 Eile hommikul tahatsin ma minna ja ennast männipargis ülesse puua ausalt. Astusin kaalule ja ette tuli 70. Ma olin nii imestunud, et tahatsin pead vastu seina peksta. Hakkasin siis mõtlema, et kas laupäevane Mammuga söömas käimine lisas kohe mu kaalule 2 kilo. Siis sain aru, et natukene on sooltes küll kindlasti aga 2 kaks kilo liiga palju. Siis mul meenus, et mul on näopeal meeldivad vinnikesed ja kiire arvutus mul on OV aeg ja mu keha hoiab vett kinni. Lisame sinna selle ka juurde, et ma hakkasin üle 2,5 kuu bodypumpis käima ja mu lihastel on siis ka komme hoida vedeliku kinni. Rahustasin ennast maha ennast, et eks näha olla mis siis täpselt saab selle numbriga kui OV läbi ja organism harjunud ennast rohkem liigutama ja natukene ka raskustega.
 Täna hommikul oli kaalu peal number 68,8 nii, et mul oli eile õigus. Vaatab mis kolmapäevaks on. Tegelikult lubasin ju endale, et see aasta ma selle numbri pärast nii palju ei põe aga rivist viis välja ikka veits number on suurenenud +800. Järgmine esmaspäeva on mõõtmispäev ja siis saab parima ülevaat kas miskit kuskile liigub.
 Külastasin 3 bodypumpi ja jalutasin nõrgad 24 kilomeetrit eelmisel nädalal. See nädal luban olla tublim ja liikuda rohkem. Siiski kardio on parim viis pekipõletuseks parim viis. Tean ka seda, et pean enda kehale andma puhkust kuna mudu ei toimu mitte kui midagi ja lihtsalt koorman ennast mõnuga üle ja teen karuteene endale.


 Peale detsembri kuu töömaratoni lubasin ma endale, et veedan rohkem kvaliteetaega Härra H koos ja lõpetan selle pideva stressamise tööpärast ära. Nüüd olen käinud mõistlikult tööl ja rohkem aega veetnud Härraga ja asjad on paika loksunud. Härra pole enam nii tujukas ja jonnakas. See valitud kuulmine on ikka aga tunduvalt paremini allub mu korraldustele ja suudab ennast paremini üleval pidada. Ma tunnen ennast ise ka paremini kui mul tema jauks rohkem aega on ja veedame aega koos. 
 Kuigi see üksinda magamine teises toas tekitab peale seda kukumist ikka pingeid ja pingeid meile. Ta kohe üldse ei võta vedu ja vahel ma olen nii väsinud, et annan järgi ja luban enda juurde jäeda. Tema aga muutku kaupleb, et siis kui käsi terve täiesti siis hakkab magama. Samas ma tean, et ma ei saa enam rohkem seda edasi lükata. Esimene kord ümber tõstmine läks ju nii kaua übris hästi kuni selle kukumiseni...
 See kord kudagi valutumalt läks Härra H jauks ka issi ära minek tööle. Ta ikka küsib ta järgi aga mitte nii nagu eelmised kord. Võib-Olla on asi selles, et Härra M rääkis juba mitupäeva ette talle ise seda minekut ja laps on lihtsalt harjunud sellega juba. Eks näha olla kudas see edasi läheb aga hetkel on asi kontrolli all aga möödas on ka allees 6 päeva vaid.


 Suitsetamine, suitsetamine on ka viimasel ajal mis mind häirib enda juures. Jah samas mulle meeldib suitsetada se kõdistav tunne kurgus ja välja hingatav toss. Siiski olen ka aru saanud, et mu pool trennitamist nullib ju see ära. Pean ikka leidma endas tahate jõu sellest loobuda ja asendan millegi kasulikumaga.



 - 68,8 loodan paremat numbrit järgmisel esmaspäeval näha.

No comments:

Post a Comment